Backup af Outlook
Fra : Viggo K. Pedersen

Dato : 12-06-02 00:10

Jeg ved godt der findes en back-up funktion i Win XP, men jeg vil gerne for
en sikkerhedsskyld kopiere hele mappen med kalender og adresseoplysninger.

Hvilken mappe i Office-XP indeholder data fra kalender og adressekartoteket
i Outlook?

Fra : Søren Blom

Dato : 12-06-02 00:30

"Viggo K. Pedersen" <viggo@privat.tele.dk> skrev i
> Jeg ved godt der findes en back-up funktion i Win XP, men jeg vil gerne
for
> en sikkerhedsskyld kopiere hele mappen med kalender og adresseoplysninger

Bruge Outlook XP ikke *.PST filer som de forrige udgaver, for så kan du
nøjes med at tage en kopi af den fil, så har du alle oplysninger i den,
inkl. alle mail

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Viggo K. Pedersen

Dato : 12-06-02 07:11

Jo, det gør den.
Men har jeg dermed garanti for at alle data er med:
- historiske og planlagte aftaler i kalenderdelen
- udførte opgaver
- planlagte opgaver
- alle adresseoplysninger
- alle indgåede og sendte mails

mvh
Viggo Pedersen

Fra : Søren Blom

Dato : 12-06-02 14:53

"Viggo K. Pedersen" <viggo@privat.tele.dk> skrev i
> Men har jeg dermed garanti for at alle data er med:

Nogen garanti vil jeg ikke give dig, da jeg ikke selv har prøvet Outlook XP
endnu. Men nu har jeg flyttet en hel del rundt med mine Outlook.pst fil (der
er vist to) så har den fået alle oplysninger med, adressekartotek, kalender,
alle mail samt alle vedhæftet filer i både indbakken og sendt post.

Så det vil jeg da tro at det også er sådan i XP, men er det ikke noget MS
kan svare på, evt. i online supporten?
--
Søren Blom
soren@blom.dk