Tuning af GeForce under Win2000 !
Fra : Peter Østrup Madsen

Dato : 16-12-00 20:05

Hej alle !

Er der nogen der ved hvorfor mit GeForce (Asus V6800) perfomer langt
dårligere under windows2000, end i WinMe ?!
I WinME ligger jeg på en 3DMark på omkring 5250. I Win2k ligger den nede på
ca. 2500. Det kan tydeligt mærkes !

Jeg har installeret de nyeste drivere, DirectX8 o.s.v.

Min hardware konfiguration er flg.:

Motherbord: Asus A7V
Processor: Athlon TBird 700
Ram: 256Mb Apacer
Grafikkort: Asus V6800 GeForce m. 32MB DDR Ram.

Jeg kunne godt forestille jeg har glemt et eller andet, men hvad !?

Er der nogen der har samme oplevelse som mig ? Og hvilken løsning fandt i så
ud af ? (hvis i fandt en løsning)

Håber i kan hjælpe !

Venlig Hilsen
Peter Østrup Madsen

Fra : Søren Nielsen

Dato : 19-12-00 19:31

Har du installeret de nyeste via-chipset drivere ?
OG viaagp403 ?
ellers hent dem fra www.viatech.com ell. www.tweakup.dk

Selv jeg kan få 2500 i win2k ... endda 3k med et TNT2-M64 !!!!
Så mon ikke du har glemt noget ?

mvh.
Søren