Prag
Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-06-02 23:05

Jeg skal til Prag en uges tid med kæresten samt et udvalg af vores
venner
Pigerne er vist mest til shopping, mens fyrene foretrækker de mere
intellektuelle attraktioner.

Er der nogle der kan hjælpe med at få lavet en liste over ting der er
værd at se?

Andre ting der kunne være rart at vide?

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Lagerhead

Dato : 12-06-02 09:43

Martin Højriis Kristensen wrote:
> [...]
> intellektuelle attraktioner.
>
> Er der nogle der kan hjælpe med at få lavet en liste over ting der er

www.praha.com
http://www.lonelyplanet.com/destinations/europe/czech_republic/
http://www.praguereport.com/
http://www.prague.dk/prague/index.htm
http://www.pis.cz/a/ (jo, den er go' nok!
http://www.euroguide-prag.com/90.htm

....ellers er der jo dagligt et stort udbud af musik, teaterforestillinger
oma, som man ikke kan undgå at lægge mærke til - go' tur!

Espen

---
Have YOU visited http://www.neilbrophy.com lately?

Fra : Christian

Dato : 20-06-02 20:36

Samme forlag som laver "Turen går til ...." har et ganske godt Pragkort,
der er lamineret, hvilket gør det muligt at skrive på med sprittusch. Det er
uundværligt at have ved hånden..
Christian

Lagerhead <wess@vip.[spamoff]cybercity.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:ae71f6$29bc$1@news.cybercity.dk...

Fra : John K

Dato : 20-06-02 23:09

> [...]
> der er lamineret, hvilket gør det muligt at skrive på med sprittusch. Det

Glimrende bog. Men ellers er bystyret i Prag også blevet bedre til at sætte
oversigtskort op, og skiltningen er også forbedret igennem de sidste par
år...

Mvh

John K