Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
?: Poketcam m. zoom
Fra : Glenn [Odense]

Dato : 11-06-02 23:23

Nu ved jeg næsten ikke om jeg tør spørge.

Jeg har en ven dervil have et lille poketkamera, og så spørger han mig til
råds, men jeg aner intet on den slags kameraer.
Men jeg tænkte at I viste det. Så her er spørgsmålet:

Hvad skal man kikke efter, når man køber sådan et?

Han vil ofre en 14-1500,- kroner på det. Kan man få noget godt for den slags
penge?

Mvh. GLenn

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-06-02 00:07

"Glenn [Odense]" wrote:

> Han vil ofre en 14-1500,- kroner på det. Kan man få noget godt for
> den slags penge?

Hva' med at spørge den lokale fotohandler, vi sælger ikke kameraer...!

Fra : Mark S. Rasmussen

Dato : 12-06-02 00:15

> Han vil ofre en 14-1500,- kroner på det. Kan man få noget godt for den
slags
> penge?

www.edbpriser.dk

/Mark

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-06-02 09:10

"Mark S. Rasmussen" skrev i en meddelelse:
> slags
>
> www.edbpriser.dk
>
> /Mark

Nej - den dur ikke - der er "kun" digitalkameraer - og det var jo ikke det,
der blev spurgt om.....

Det smarteste er helt klart en tur til fotohandleren !

/Jan

Fra : Glenn [Odense]

Dato : 12-06-02 20:05

Mmm.....Det var nu ikke lige sådanne svar jeg forventede.
Mere hend efter: Køb det eller mrk. fordi den har en god fokus, eller det
giver et klart billede.

Men OK, tak for svarne.

Mvh. Glenn