Tynde hvide orme.
Fra : René Pedersen

Dato : 11-06-02 20:57

Er der nogen som kan sige mig, hvad det er for nogle meget tynde hvide orm
på ca.0,25mmx150mm jeg har i haven, de sidder på blomster og grønsager her
efter det har regnet.
De sidder og drejer rundt med fordelen, regner jeg med da de er ens
helevejen ned.
Tak for hjælpen, hvis der er nogle der ved had der et.
M.v.h.René

Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 11-06-02 22:26

Se www.havenyt.dk.... artikel om trådorm.... som er et nyttedyr.