Nokia 8310!
Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 11-06-02 20:34

Hey!

Har set at Telekæden har et tilbud på deres internet-shop på en Nokia 8310
med Telia Choice til 2399,-!

Er der nogen, som har gode/dårlige erfaringer med denne web-shop, hvor man
desuden skal betale forud med Dankort?

På forhånd TAK...

--
Med Venlig Hilsen
Stefan Lotzkat, lotzkat@adslhome.dk

Fra : Stefan Lotzkat

Dato : 12-06-02 15:36

SATME ikke meget respons man får herinde, når man virkelig brænder på med et
spørgsmål!

Fra : Crash Override

Dato : 12-06-02 15:40

| SATME ikke meget respons man får herinde, når man virkelig brænder på
med et
| spørgsmål!

Så nu FORLANGER du at folk kender til den webshop ?!

Fra : Morten

Dato : 12-06-02 15:54

Hej Stefan

Inden du melder så heftigt ud, skulle du måske lige huske på, at man altså
ikke er forpligtet til at svare på indlæg. Ville du måske foretrække, at
alle, der ikke kan give dig svar på dit spørgsmål, svarede til NG med netop
denne melding "Desværre, jeg kan ikke hjælpe dig!"??? Nej vel!

Klap hesten og tal lidt pænere næste gang.

Morten

Fra : Henning S Christians~

Dato : 12-06-02 16:34

Har handlet der en Nokia 3310 til 99kr og betalt via DK alt gik perfekt

--
Nokia tlf låses op - 75kr opdatering af software 75kr oplåsning og
opdatering samtidig 125kr hvis din tlf allerede er v 5,47 oplåses og

Fra : Fischer

Dato : 12-06-02 17:36

> SATME ikke meget respons man får herinde

FANDME ikke meget tålmodighed du har.

Ja, der er helt sikkert nogen der har erfaringer med denne webshop. Hvis
ikke, så er der aldrig nogen der har handlet der, og så ville jeg helst ikke
være den første ....

Selv TAK...

*Fischer

Fra : Brian Fisker

Dato : 13-06-02 08:33

"Stefan Lotzkat" <lotzkat@adslhome.dk> wrote in message
> SATME ikke meget respons man får herinde, når man virkelig brænder på med
et
> spørgsmål!

Uanset hvad, er der tale om en etableret kæde af mobilforhandlere. Hvis du
ikke tør handle hos dem, uden at spørge her først, burde du nok finde en
"fysisk" butik. Generelt er man meget godt beskyttet som forbruger, når man
handler over nettet med Dan-Kort.

\Mandal

Fra : MaRk

Dato : 12-06-02 16:26

> [...]
> med Telia Choice til 2399,-!
>
> Er der nogen, som har gode/dårlige erfaringer med denne web-shop, hvor man

Jeg har handlet i en af deres fysiske forretning, der var ingen problemer