fuglekasser
Fra : karin42

Dato : 11-06-02 20:40

hej ! er der et klogt hoved der kan fortælle os hvorfor mejser -og
stære har valgt " vores " have fra iår ? her suser vi rundt og
hænger fine kasser op til dem , mens vi sidder klar med kikkert for at
få alt med , men de kommer kun og kigger lidt overlegent - for så at
flyve igen ( der er også blevet fodret + der står altid vand ) von' kan
de lokkes til vores have ?
Lige til sidst vi har ikke hund mere ! venlig hilsen hr og fru
Nielsen.

http://www.kandu.dk/

Fra : Niels Bache

Dato : 11-06-02 21:07

Den 11/06-2002 kl. 19:40:10 skrev karin42 (karin42.news@kandu.dk):

> hej ! er der et klogt hoved der kan fortælle os hvorfor mejser -og
> stære har valgt " vores " have fra iår ? her suser vi rundt og

[...]

> Lige til sidst vi har ikke hund mere ! venlig hilsen hr og fru
> Nielsen.

Så er der måske blevet mulighed for at kvarterets kat(te) kan rykke ind
på hundens tidligere enemærker? Det skal nok gøre de små pipper lidt
tilbageholdende.

Hilsen,

Niels

--
______ Almost quite, but not entirely, unlike forty-two.
___/L_][_\\__ _ // Yet another | Niels Bache, Groenlandsvej 12 B

Fra : Paul Nilsson

Dato : 11-06-02 22:25

Hej Karin her måske et link Du på kan bruge på min hjemmeside:

www.fugletips.dk (og kikkert-tester)

klik på fuglelinks og derefter undergruppe: fuglekasser

håber her er tips ...........

mvh.............Paul