Andet multimedie
bentjuul 3670
Trick foto psp7
Fra : Kim

Dato : 11-06-02 20:43

Er der nogen der kan sige mig hvordan, man sætter et billed/ting ind i et
andet billed i PsP 7.0 som et trickfoto, så det bliver flettet ind i
omgivelserne. Så man umildbart ikke kan se, at det ikke hører hjemme der ?
Trin for Trin

Fra : emj

Dato : 11-06-02 21:06

Kim skrev i <ymsN8.2381$fE3.3382@news.get2net.dk>:

> [...]
>andet billed i PsP 7.0 som et trickfoto, så det bliver flettet ind i
>omgivelserne. Så man umildbart ikke kan se, at det ikke hører hjemme der ?

Prøv at scrolle lidt ned pådenne side
http://www.psppower.com/2002march/marchcomplete.htm
Hilsen emj
--
www.enterpol.dk/foto/
Bliv medlem af www.enterpol.dk/

Fra : N/A

Dato : 21-06-02 22:10

Fra : jane doe

Dato : 21-06-02 22:10

jeg glemte helt at nævne kloning... meget sjovt hvis du skal putte
f.x. en ekstra person på et billede ,.,, eller placere en person et
helt andet sted.
Tina

Fra : Lee

Dato : 03-07-02 14:32

Artikel om hvordan du bruger Layers finder du her:

http://www.pspgrafik.dk/fagudtryk/layers.htm

/Lee