AktivX
Fra : Ole J. Hansen

Dato : 11-06-02 19:55

Hej NG
Jeg har lavet et AktivX, jeg får de knapper jeg skal have, men den FormMode
der er i koden,
den er REMmet, den kan ikke køre, er der en venlig sjæl der kan give mig et
hint hvor jeg
kører galt.
Hvis nogen evt havde et kodeeksempel på Update, Cancel, New, Save og Delete,
så ville
jeg blive glad.
Jeg har et program med mange forme, det ville være nemt, hvis man bare kunne
smide
AktivX'et på hver form.
Jeg er bange for, at koden her er lidt lang, men for forståelsens skyld, er
jeg nødt til at sende
dette.
Det er - Private Sub SetFormMode(Mode As ADOFormMode) - der ligesom ikke
kører.

m.v.h.
ole

Option Explicit

Private mADORecordset As ADODB.Recordset
' Private mFormMode As ADORformMode

'
Public Event Error(Number, Description, Source)
'
' form control toggle
Enum ADOFormMode
Add = 0
Edit = 1
End Enum
'
' Private mADORecordset As ADODB.Recordset
' Private mFormMode As ADORformMode

Public Property Get ADORecordset() As Recordset
Set ADORecordset = mADORecordset
End Property

Public Property Let ADORecordset(ByVal vNewValue As Recordset)
Set mADORecordset = vNewValue
End Property

' Public Property Get FormMode() As ADOFormMode
' FormMode = mFormMode
' End Property

' Public Property Let FormMode(ByVal vNewValue As ADOFormMode)
' mFormMode = vNewValue
' Call SetFormMode(mFormMode)
' End Property

Private Sub SetFormMode(Mode As ADOFormMode)
'
' toggle controls
'
Dim blnFlag As Boolean