test .......
Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 11-06-02 19:14

Har prøvet at sende et billede..... men mailen kommer ikke med !!!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 11-06-02 20:31

"Lonnie Holmberg" <ladyhawk@aub.dk> wrote in message
> Har prøvet at sende et billede..... men mailen kommer ikke med !!!

Du kan ikke sende billeder, eller andre vedhæftede ting. I en _ikke_ binaer
gruppe...

post istedet billedet i fx news:dk.binaer Post så dit oprindelige indlæg
_uden_ noget vedhæftet.. Og henvis så til dine billeder i dk.binaer

Fra : M@rk

Dato : 12-06-02 07:53

Tue, 11 Jun 2002 21:31:03 +0200, berigede "Bjarke Hansen"
<bjarke_hansen@*REMOVE*spamfilter.dk> dk.fritid.hus-og-have med:

>Du kan ikke sende billeder, eller andre vedhæftede ting. I en _ikke_ binaer
>gruppe...

Desværre "kan" man godt - det er ikke alle newsservere, der filtrere
binære filer fra .............. desværre

Jeg bruger f.eks. news.uni2.dk og her kommer billederne igennem .......

/Mark

--
M@rk, the unknown @ get2net.dk - ICQ #6564215

"When the rythm-section ain't making it
- go for it your self" ~ Ben Webster

Fra : Hans Paulin

Dato : 11-06-02 22:55

"Lonnie Holmberg" <ladyhawk@aub.dk> skrev i en meddelelse
> Har prøvet at sende et billede..... men mailen kommer ikke med !!!

Næste gang du vil vise gruppen 3 billeder af dit ukrudt, så post det
venligst i dk.binaer og læg en henvisning her, da det tar et 56K modem et
kvarter at hente din datamængde ned...

Hans

Fra : Lonnie Holmberg

Dato : 12-06-02 18:47

Undskyld....... jeg er ny i dét med billeder...... og du skriver" 3
billeder" . Jeg har da kun sendt 1 billede til dk. binaer . Såååååå jeg må
vidst prøve at alliere mig med en som har forstand på dét med billeder og
link dertil . Men du vidste tilfældigvis ikke hvilken plante der var tale om
?

Hans Paulin skriver:

Fra : Hans Paulin

Dato : 12-06-02 23:10

> Undskyld.......

....det er i orden...

> jeg er ny i dét med billeder...... og du skriver" 3
> billeder" . Jeg har da kun sendt 1 billede til dk. binaer .

Du sendte:

Klokken 20:17: 630 KB
20:24: 631 KB
21:23 55 KB

Jeg kiggede kun på det ene - gik ud fra, at de andre osse var billeder - med
den størrelse...

Nej, desværre...

Hans