Kos
Fra : Bolette Nielsen

Dato : 11-06-02 19:23

Godaften

Om en uges tid skal min kæreste og jeg en uge til Kos, hvilket vi glæder os
meget til.
Men er Kos andet end en party ø?.
formålet med turen er ikke fest, druk osv, men ren afslapning, men hvis der
var noget spændende at se, er vi også til det.

Mvh Bolette

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-06-02 23:02

"Bolette Nielsen" <Bobo@nospam.kimj.dk> skrev i en meddelelse
> Men er Kos andet end en party ø?.

Stort set nej i sommermånederne

> formålet med turen er ikke fest, druk osv, men ren afslapning, men
hvis der
> var noget spændende at se, er vi også til det.

Der er et gammelt munkekloster og et tempel ved navn Asklepion
Derudover er Kefalos et besøg værd.
Generelt kan det anbefales at leje scooter et par dage og tage ud og se
på øen.
http://www.helios.gr/dodecanese/kos/travel_guide.htm er et godt site

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content