Sende en MMS?
Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 11-06-02 14:12

Hej folkens.

For at sende en MMS på min T68 (med i-firmware) beder den om en
'meddelel.server', er der nogen der ved hvad der skal stå der?

Jeg har Sonofon som udbyder.

Kenneth
T68

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 11-06-02 20:28

Det gør Sonofon.

/Thomas

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 12-06-02 11:13

"Thomas Lykkeberg" <thomasDOTlykkeberg@privatDOTdk> wrote in message

> Det gør Sonofon.
>
> /Thomas

næh, det gjorde de ikke.

De gav mig nummeret på SMS-gaten, det kan jeg jo ikke bruge.

Jeg ved godt at teknologien ikke er helt på plads i Europa (for at sige det
mildt), men det kunne være der var nogen i NG'en der kendte til en
test-meddelelsesserver.

Fra : Kent Christensen

Dato : 11-06-02 21:32

"Kenneth Sørensen" <kso@REMOVETHISKrak.dk> skrev i en meddelelse news:ae4svb$qbr$1@sunsite.dk...
> [...]
>
> For at sende en MMS på min T68 (med i-firmware) beder den om en
> 'meddelel.server', er der nogen der ved hvad der skal stå der?

Hej Kenneth

Såvidt jeg ved, er der endnu ingen udbydere i Danmark, der kan tilbyde MMS.
Det kommer sikkert meget snart.

Vh
Kent

Fra : Hov-Hov

Dato : 11-06-02 22:01

> Hej folkens.
>
> For at sende en MMS på min T68 (med i-firmware) beder den om en
> 'meddelel.server', er der nogen der ved hvad der skal stå der?

Hej Kenneth. Teknikken i lille Danmark til at sende MMS med er først færdigt
om ca. 2 år!! Så det varer desværre lidt endnu inden det kan bruges. Men tag
til Japan så skal du se løjer! De er helt vildt foran os derovre - med
hologrammer og live video over mobilos!!

Johnny

Fra : Kenneth Sørensen

Dato : 12-06-02 11:15

"Hov-Hov" <js@juice.dk> wrote in message

> [...]
> til Japan så skal du se løjer! De er helt vildt foran os derovre - med
> hologrammer og live video over mobilos!!

Jah, det var det jeg frygtede. Men, som sagt i tidligere respons, det kunne
være der sad en enkelt med viden om en test-meddel.server.

mvh
Kenneth