Danske ordbøger i ms-office X
Fra : Jim Heller Damgaard

Dato : 11-06-02 14:14

Jeg har den Engelske version og søger derfor en dansk ordbog, er der nogle
der har denne og hvis ja, kan jeg så få dem?

Mvh

Jim - Århus

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 11-06-02 14:24

In article <3d05f798$0$264$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Jim Heller Damgaard" <jim@h-damgaard.dk> wrote:

> Jeg har den Engelske version og søger derfor en dansk ordbog, er der nogle
> der har denne og hvis ja, kan jeg så få dem?

de ligger allerede på din CD (start valuepack installerings programmet)

Lejlighed s¯ges i KBH Besides, if you can't get a decent