Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
første billeder fra nyt kamera
Fra : Martin Kaltoft

Dato : 11-06-02 12:57

Hej

Så fik jeg købt mig et Canon PowerShot A10, og har self. taget nogle
billeder, specielt dette er jeg stolt af:

http://martin.nitro.dk/billeder/a10/img_0075.jpg

Dette synes jeg også er OK

http://martin.nitro.dk/billeder/a10/img_0068.jpg

Men jeg er jo heller ikke på nogen måde proff. Dette er mit første
"rigtige" digitalkamera.

Fra : Kæld Gydum

Dato : 11-06-02 13:24

Hej Martin ....

Du skriver bla.:

> Så fik jeg købt mig et Canon PowerShot A10, og har self. taget nogle
> billeder, specielt dette er jeg stolt af:
>
> http://martin.nitro.dk/billeder/a10/img_0075.jpg

Jeg har været inde og se dine billeder og må tilstå jeg er lidt imponeret
når man samtidig tager prisen på Canon PowerShot A10 i betragtning.

Har været på www.edbpriser.dk for at tage et look på prisen og det
ser ikke tosset ud ...

Held og Lykke det ser ud til at blive en spændene start ...

Med venlig hilsen
Kæld Gydum

--
Hjemmeside: http://www.sitecenter.dk/bangsbo
WebCam Online : http://bangsbo.camarades.com

Fra : thomas schreiber

Dato : 13-06-02 09:48

Har selv lige købt et A10 også. Det er det bedste camera man kan få til
under 3K tror jeg. Og måske 4k hvis mna ser på billedkvaliteten?

--

blabla...
Thomas Schreiber