Reklamemusik - hvor er den samlede liste?
Fra : Frk.V.

Dato : 11-06-02 11:48

Hej alle,
Jeg synes jeg læste om en eller anden, der havde oprettet en hjemmeside for
reklamemusik, men jeg kan ikke finde den igen? Er der nogen, der kan huske
URL´en??
På forhånd, tak!

Og et stort til lykke til de Danske drenge! Yeaaaaah!

Frk.V. ;0)
*som er glad for de danske drenges sejr over Les Bleus*

Fra : Torben Larsen

Dato : 11-06-02 13:00

"Frk.V." <missam74@hotmail.com> wrote in message
> [...]
for
> reklamemusik, men jeg kan ikke finde den igen? Er der nogen, der kan huske

http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/
Men du skulle ikke ulejlige dig mange timer tilbage igruppen for at finde
det link :-|
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Troels

Dato : 11-06-02 13:06

> http://home1.stofanet.dk/lundlaursen/reklamer/
> Men du skulle ikke ulejlige dig mange timer tilbage igruppen for at finde
> det link :-|

Forretsen har jeg ikke rettet Feel Real til Reactor, for jeg blev ret meget
i tvivl om hvad der var det rigtige. Er der nogen som har en afklaring på
det?

/Troels

Fra : Torben Larsen

Dato : 11-06-02 15:14

"Troels" <tllund@[nof******spam]hotmail.com> wrote in message

> Forretsen har jeg ikke rettet Feel Real til Reactor, for jeg blev ret
meget
> i tvivl om hvad der var det rigtige. Er der nogen som har en afklaring på
> det?

Tjah, Frisko (GB Is) siger en ting, hjemmesiden noget andet. Det kan tyde på
at bandet har skiftet navn, jvf. adressen på hjemmesiden. I den mail Frisko
skrev til en fra gruppen, stod der at bandet var nyt og ikke havde udgivet
nogen plader endnu, og det sker jo med nye bands at et evt. selskab ikke
bryder sig om navnet eller de finder selv på et nyt, så begge ting er jo nok
rigtige.

Fra : Frk.V.

Dato : 11-06-02 19:18

Hej alle,
Tak for svaret. Jeg fandt selv dette link efter et stykke tid, men nu er jeg
da helt sikker.

Ha´en god dag.

Hilsen frk.V.