Ja ja, selvtilliden fejler ik noget!
Fra : Kim...streetfigther@~

Dato : 11-06-02 11:07

Hey!!!

Var lige ude og lufte banditten idag, da jeg pludselig bliver
indhentet indenom af yamaha jog 30km knallert,der kører på cykelstien
(jeg kører på en hovedvej 80-90km/t) Følger den lige for at se hvor
stærkt den kører...120km/t...Damn!!!
Senere kommer jeg til at køre bag en opel astra gsi, der ihærdigt
prøver på provokere mig til at køre om kap, det lykkes! Den fik
naturligvis røv!!! Nå anyway, bar lige en oplevelse jeg ville dele!

Mvh Kim...

http;//www.sitecenter.dk/motorcykler

Fra : james

Dato : 11-06-02 12:20

> [...]
> indhentet indenom af yamaha jog 30km knallert,der kører på cykelstien
> (jeg kører på en hovedvej 80-90km/t) Følger den lige for at se hvor

Det havde været endnu bedre, hvis den havde bremser, stel mv til at
klare sådanne hastigheder, samt at den ikke skulle blande sig med
cyklerne! ...vi læser nok om den igen, desværre.

-james
(lidt i dårlig humør, til trods for "jeres" sejr idag, som simpelthen
var fantastisk. 1 traktor i 2 timer....ellers ingen på vejen!)

Fra : Kim...streetfigther@~

Dato : 11-06-02 12:50

> [...]
> (lidt i dårlig humør, til trods for "jeres" sejr idag, som simpelthen
> var fantastisk. 1 traktor i 2 timer....ellers ingen på vejen!)

Ja det var sgu noget af en sejr, og så over verdensmesterne, kanon
flot spil! Var heldigvis hjemme så jeg kunne se kampen!

Mvh Kim

Bandit600

http://www.sitecenter.dk/motorcykler

Fra : Eddy Folder

Dato : 11-06-02 13:40

> Ja det var sgu noget af en sejr, og så over verdensmesterne, kanon
> flot spil! Var heldigvis hjemme så jeg kunne se kampen!

Øhh, gik jeg glip af noget??? Jeg syntes nok at Danmark spillede af L...
til. Utroligt heldigt at de overhovedet vandt...

Sorry for OT.

-Eddy Folder
Snart hel SV´er

Fra : Mads Stetter

Dato : 11-06-02 15:07

"Eddy Folder" <chill@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh, gik jeg glip af noget??? Jeg syntes nok at Danmark spillede af L...
> til. Utroligt heldigt at de overhovedet vandt...
>
> Sorry for OT.

Ja jeg ved heller ikk hvor danmarks flotte spil blev af, jeg så i hvert fald
ikk noget af det på den 50 tommer skærm!

Men utrolig flot kombi spil af franskmændene!

MVH Mads Stetter
RF400R

Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 11-06-02 17:35

"Eddy Folder" <chill@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh, gik jeg glip af noget??? Jeg syntes nok at Danmark spillede af L...
> til. Utroligt heldigt at de overhovedet vandt...

Ahh de spillede til tider okay, men det går lidt op og ned hvad angår
præstationerne på banen iløbet af en kamp !
Men to klasse mål blev det da til , og vi er jo alle glade ! :)

> Sorry for OT.
>
> -Eddy Folder
> Snart hel SV´er

/Thomas

Fra : John

Dato : 11-06-02 15:39

<streetfigther@mail.dk> wrote in message

> Var lige ude og lufte banditten idag

Her hos mig betyder det "at lufte banditten" oget helt andet

, da jeg pludselig bliver
> indhentet indenom af yamaha jog 30km knallert,der kører på cykelstien
> (jeg kører på en hovedvej 80-90km/t) Følger den lige for at se hvor
> stærkt den kører...120km/t...Damn!!!

Ja, de er sgu hidsige de små Jog'er med tunsæt, men det blev ikke mig der
sad bag styret med så små hjul ...uhaaa :-/

> Senere kommer jeg til at køre bag en opel astra gsi, der ihærdigt
> prøver på provokere mig til at køre om kap, det lykkes! Den fik
> naturligvis røv!!! Nå anyway, bar lige en oplevelse jeg ville dele!

Jeg har en mere kedelig oplevelse, jeg fik nemlig ryk af en tunet Golf VR 6,
selv i optrækket rykkede han mig, de to unge fyre i den var flad af grin, og
jeg ...hhmm, må bare sande at der ikke er så meget overskud i RS 125'eren at
jeg kan rykke fra sådan en Golf :-/

John - Priller 154

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 11-06-02 17:42

"John" <kramme@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> <streetfigther@mail.dk> wrote in message
> Her hos mig betyder det "at lufte banditten" oget helt andet

Enig

> [...]
og
> jeg ...hhmm, må bare sande at der ikke er så meget overskud i RS 125'eren

Ja, hvad havde du regnet med.. Du kunne da godt have taget den med ro fra
starten af.
(no offence - at all - jeg har selv kørt på en 175'er en gang. Der var jeg
også godt klar over at mange af bilerne "kunne mere")

--
MVH Kenneth Egholm
Bladerunner + Peugeot 206 GTi - der også kan remme din aprilia...

www.RaptorMC.dk

(Slet "SLET_DETTE" i min e-mail, ved direkte svar)

Fra : S.G

Dato : 11-06-02 20:06

Pheeew troede sq lige du havde noget større (forstå mig ret), for det er
godt nok de færreste biler der klarer 0-100 km/t på under 4 sekunder.
Men jeg har det så lidt omvendt, jeg synes godt nok det er lidt plat at folk
skal prøve krafter med mc, og da slet ikke i byen...

Anyway eneste gang jeg har gjort det, var igennem det meste af Fredericia.
Der kom osse sådan en eller anden golftype, men med de 2 VILDESTE babes i..
De startede med at gasse godt op og lave den onde hjulspænd (det bedste en
kvinde nu kan) Jeg fulgte dem pænt ved siden af det meste af vejen, og kørte
måske lidt frisk til ind imellem hhe... Anyway det endte da med vi fik
snakket et par lyskryds senere hvor den en af dem rullede ned, mødtes senere
i byen i Fredericia, hvilket faktisk var ret hyggeligt. Det sjove er så de
begge fatted ebrikker af biler, men de havde kedet sig, og så var jeg jo et
let offer

btw... sikker på den golf var tunet?? (lidt provo er man jo hehe)

Sebastian, Odense

Fra : John

Dato : 11-06-02 20:31

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> wrote in message

> Pheeew troede sq lige du havde noget større (forstå mig ret),

Hehehe ....lille og vågen er bedre end stor og doven, siges der

> [...]
folk
> skal prøve krafter med mc, og da slet ikke i byen...

Jeg er tit offer for den slags, jeg tror at folk er bevidst om at det kun er
en lille dum 2 takts 125'er ( Polini 154 ccm ) og så skal de lige prøve om
deres Kaddett eller Golf kan race fra sådan en "stor knallert"

> [...]
> begge fatted ebrikker af biler, men de havde kedet sig, og så var jeg jo

Heheh, ja det må da siges at være en sjov måde at møde babes på

> btw... sikker på den golf var tunet?? (lidt provo er man jo hehe)

Ja, den skulle efter sigende være chiptunet, hvilket vil sige en
effektforøgelse fra 174 > 192 HK, men han kunne sikkert også have smuttet
fra mig med en std. 174 HK :-/

V.H John - Priller 154 = 0-100 ca. 7 sek med 107 kg dødvægt

Fra : Mads Stetter

Dato : 11-06-02 20:51

"John" <kramme@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fra mig med en std. 174 HK :-/
>
> V.H John - Priller 154 = 0-100 ca. 7 sek med 107 kg dødvægt

En aften da jeg kørte hjem fra kæresten på min dt125r var der også en der
spillede op i sin VR6 på prøveplader!

Jeg rykkede fra ham i krydset da han ikke kunne finde ud af at lave et
ordentlig start, men blev indhentet ved de 90KM/h igen

Men jeg tror nok han var lidt træt af han ikk kunne følge sådan en klam
offroader!

MVH Mads Stetter
DT125R (For sle)
RF400R

Fra : John

Dato : 11-06-02 21:34

"Mads Stetter" <m_stetter@hotmail.com> wrote in message

> En aften da jeg kørte hjem fra kæresten på min dt125r var der også en der
> spillede op i sin VR6 på prøveplader!

En underlig verden ang. de VR 6'ere :
Jeg rykkede fra to unge fyre i en VR 6 i op til flere lyskryds i min gamle
Seat SXI skodpram fra 88' for kort tid siden, man må sige at de så mere og
mere underlig ud i ansigtet, jo flere gange jeg rykkede fra dem
Det er fedt når man tænker på at det gamle spøgelse af en bil som jeg har,
er mikset og bakset sammen er 3 forskellige biler ....go' lir !

V.H John

Fra : Asger Steffensen

Dato : 11-06-02 21:23

> [...]
og
> jeg ...hhmm, må bare sande at der ikke er så meget overskud i RS 125'eren

Hmm, ikke for at træde på en mand der allerede ligger ned, men er du sikker
på at den var tunet? En VR6 har omkring 180 hk. En ven af mig prøvede
engang på sin gamle GS450'er med ca 40 hk. Han kunne lige hænge på, men det
var også alt.

Anyway, man skal efter min mening ikke nedværdige sig til at køre om kap med
madkasser, det ville være forbandet ærgerligt at miste kortet bare for at
imponere et eller andet fjog der ikke ved bedre.

Asger
ZX-10 (der kan nakke langt de fleste madkasser)

Fra : John

Dato : 11-06-02 21:46

"Asger Steffensen" <ast@get2net.dk> wrote in message

> Hmm, ikke for at træde på en mand der allerede ligger ned, men er du
sikker
> på at den var tunet?

Ja, det ved jeg fra fra en som jeg kender ( han har faktisk lige givet mig
flere oplysninger her for ca. 1/2 time siden at den aktuelle VR 6 faktisk er
blevet yderligere tunet siden sidst jeg fik at vide at den var chiptunet )
såeehhh ....hvad jeg var oppe imod aner jeg nu pludselig ikke :-/

En VR6 har omkring 180 hk. En ven af mig prøvede
> engang på sin gamle GS450'er med ca 40 hk. Han kunne lige hænge på, men
det
> var også alt.

Min RS 125 ( med Polini 154 kit ) har ikke nogen problemer med en GS 450 i
optrækket, hvad 450'eren så kan over 130-140 km/t aner jeg ikke, men over
den hastighed aftager RS'erens formåen desvære !

> [...]
> madkasser, det ville være forbandet ærgerligt at miste kortet bare for at
> imponere et eller andet fjog der ikke ved bedre.

Du har ret, det er ikke værd at miste kortet !

Ang. madkasser : Ja, der findes mange rigtigt hurtige madkasser

V.H John - Priller 154

Fra : Jes Vestervang

Dato : 11-06-02 21:57

John wrote:

> Ang. madkasser : Ja, der findes mange rigtigt hurtige madkasser

Arhh.. Det er da de færreste der klarer 0-100 på under 6 sek og det vil jeg
ikke kalde hurtigt!
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Eddy Folder

Dato : 12-06-02 09:03

> Arhh.. Det er da de færreste der klarer 0-100 på under 6 sek og det vil
jeg
> ikke kalde hurtigt!
VR6' eren kan nemt laves om til at accelerere under 6 sec. Det eneste
problem er bare at få den til at stå fast nok fra start...

Eddy F.
Snart hel gul SVS´er

Fra : Jes Vestervang

Dato : 13-06-02 18:13

> VR6' eren kan nemt laves om til at accelerere under 6 sec. Det eneste
> problem er bare at få den til at stå fast nok fra start...

Men er der mange af dem? ...og hvor mange af dem er rent faktisk lavet om?

Fra : Allan Bojesen

Dato : 13-06-02 20:35

> VR6' eren kan nemt laves om til at accelerere under 6 sec. Det eneste
> problem er bare at få den til at stå fast nok fra start...

Nemt og nemt!!! Den nye med 204 hk gør 0-100 på 7,1 sek. Der skal dælme
hældes nogle hypper (€€€€€) i den hvis den skal ned under 6 sek.

Allan Bojesen

Fra : Danteknik

Dato : 13-06-02 22:05

> Nemt og nemt!!! Den nye med 204 hk gør 0-100 på 7,1 sek. Der skal dælme
> hældes nogle hypper (?????) i den hvis den skal ned under 6 sek.
>
> Allan Bojesen

Glem nu de biler .... de ruster, de er for dyre, for tunge, sluger for meget
benzin, og så er de altså røvkedelige på snoede sogneveje ...

KD Bandit 600 S (og Golf VR6)

Fra : Allan Bojesen

Dato : 13-06-02 22:34

"Danteknik" <danteknik@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Glem nu de biler .... de ruster, de er for dyre, for tunge, sluger for
meget
> benzin, og så er de altså røvkedelige på snoede sogneveje ...

Helt enig.

Allan Bojesen

Fra : Torben Scheel

Dato : 14-06-02 12:25

men sjovere med kone børn og klapvogn monteret end en hvilkensomhelt MC.

argh who am i kidding *suk* - jeg har ikke haft råd til MC siden 1. barn var
1 år.. Nu er hun 5.

Torben
Rover Turbo 11km/l

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 14-06-02 13:58

Se "[d.f.m] MC <> Børn" i dk.binaer.motor

> men sjovere med kone børn og klapvogn monteret end en hvilkensomhelt MC.
> argh who am i kidding *suk* - jeg har ikke haft råd til MC siden 1. barn
> [...]

Er det ikke bare et spørgsmål om prioritering ?

--
Anders Majland
Mazda 626 2,2 i glx st. car 90'

Fra : Asger Steffensen

Dato : 14-06-02 15:05

<AndersDOTMajland@jyde.dk> skrev i en meddelelse
> Se "[d.f.m] MC <> Børn" i dk.binaer.motor

> var
>
> Er det ikke bare et spørgsmål om prioritering ?

Garanteret. En lille MC til småture koster jo ikke alverden.

Asger
Kawasaki ZX-10
Audi 80 LS (1974)