Autolakerer
Fra : Henrik Olsen

Dato : 11-06-02 08:39

Jeg skal have lavet lidt malerarbejde på en BMW K100RS. Er der nogle der kan
anbefale et eller flere gode steder at få det gjort?

Jeg er blevet anbefalet en i Farum, som jeg endnu ikke har nået at kontakte.

Mon farven (rød, ikke metalic) falmer med årene, eller holder den bare...(?)
Det er mere om jeg bør bestille delene færdiglakeret fra fabrikken (om
farven så stadigt matcher). Jeg tænker specielt på sidegællerne, som måske
er lidt komplicerede at male, men helt sikkert perfekte fra fabrikken. Jeg
ved ikke hvor gammel min lakering er, men jeg tror ikke den er så mange år,
selvom cyklen er fra 1986.

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 11-06-02 16:45

Jeg har fået lavet noget rigtigt fint arbejde hos øens Bilhus på bjørnbaks
vej på armager
det er ikke det billigste sted men de leverer et fandens godt resultat
det var hele min GL1100 der blev malet i original farver med håndlavede
staferinger.

Steno
CB750 der keder sig
GL1100 Asp. der lige har trillet en lækker tur..