Forsinkelse i Outlook
Fra : Steen

Dato : 11-06-02 07:51

Jeg er rendt ind i et lille (for mig) uforklarligt problem.

Jeg har to maskiner:

1. Maskine:

Windows 2000 DK
Office 2000 Pro DK

2. Maskine:

Windows XP Home Edition DK
Office 2000 Pro DK

De to maskiner kan kommunikere via Outlook, via MS MAIL (Godt gammelt,
simpelt "Postkontor"

Problemet er dog når man laver en "Mødeindkaldelse" - Mailen bliver
f.eks sendt fra maskine 2 kl. 10.00 - Og mødet er planlagt til kl.
12.00

Når den kommer til maskine 1, er den modtaget kl. 10.00 - Og
overskriften er "Møde..... kl 10.00 GMT+1......"

Når man dobbeltklikker på mailen kan man se den er afsendt kl. 11.00
(Altså en time efter det aktuelle tidspunkt), og når man ser på hvad
tidspunkt den vil ligge ind i kalenderen er det kl. 13.00 (Igen 1 time
forsinket.)

Nogen der har nogle ideer til hvad der kan være gået galt ?

Jeg er ret sikker på det er Maskin 2 det er galt med, da andre 8
maskiner kører fint med maskine 1

OG begge maskiner er sat op til DK standard i både sprog, tid,
standard osv....

Håber på svar på denne lange smøre.

Mvh.

Steen

Fra : pre

Dato : 11-06-02 12:22

Tjek indstillinger for tidszoner.
Hvis du kan "læse" en lille makro ligger der i filen "outl9.chm" under
Working with forms/Customize/Working with appointments en snip der
illustrerer tidsberegningen, som altid bygger på de samme standardbegreber.

© pre 2002