Problemer med ekstern USB harddisk
Fra : Morten

Dato : 11-06-02 06:48

Jeg har netop modtaget et eksterns Psyco USB-kabinet og sat min gamle
6 GB Toshiba 2,5" harddisk i.
I Apple Systemprofil vises den fint nok som "ScanLogic USBIDE", men
den kommer ikke frem på skrivebordet.
Disken er Mac formateret.

Jeg har prøvet at få adgang til den gennem Disk Utility (OS X), men
den vil ikke finde den.

Jeg bruger Mac OS X, men har også prøvet med Mac OS 9 uden resultatet.

Hvad skal jeg gøre for at mounte den?

Mvh.
Morten

Fra : Michael Tysk-Anderse~

Dato : 11-06-02 07:33

Morten <spam@borg.net> wrote:

> [...]
> den vil ikke finde den.
>
> Jeg bruger Mac OS X, men har også prøvet med Mac OS 9 uden resultatet.

Hvad siger system profiler?
--
Michael Tysk-Andersen