Hurra 4 kg.
Fra : Marlene B. Nielsen

Dato : 11-06-02 06:27

Hej igen.

Jeg er bare ovenud lykkelig, jeg har nu tabt mig 4 kg. er det ikke bare helt
vildt fedt , Det har ikke været så svært som jeg troede. Og får at jeg
beder kan holde den, har jeg lavet en aftale med mig selv at om lørdagen fra
kl. 16.00 og til jeg går i seng er jeg ikke på kur, (det er gerne den dag
man skal i byen m.v.) Jeg råæder selvfølgelig ikke men spiser det jeg har
lyst til. Det tror jeg at det kommer til at virker.

Nå jeg skulle bare lige dele min glæde med nogen andre.

Hej hej Marlene

Fra : Hanne Jensen

Dato : 11-06-02 09:06

Tillykke med det, det er bare så lækkert når tingene begynder at falde i hak

Fra : Lille mig

Dato : 11-06-02 10:45

> [...]
> lyst til. Det tror jeg at det kommer til at virker.
>
> Nå jeg skulle bare lige dele min glæde med nogen andre.

---->

Hold da op! det er virkelig flot!! Hvordan gør du?? jeg prøver også hele
tiden men falder i med søde sager. ØV! *g*
Jeg synes det er en god ide du har der med om lørdagen....så har man også
noget at se frem til... FLOT!

Knus Helle

Fra : Marlene B. Nielsen

Dato : 12-06-02 10:43

> [...]
> tiden men falder i med søde sager. ØV! *g*
> Jeg synes det er en god ide du har der med om lørdagen....så har man også

Hej helle

Når jeg får disse lyster, har jeg spist en sun-lolly (is) eller noget i den
stil, det skal da også siges at jeg har spist en chokofant, men efter jeg
havde spist den, fik jeg det helt dårligt. Men min lyst blev da fjernet.
Jeg bruger også meget at sidde og kikke på andre når de spiser usund, og
tænker ved mig selv "hold kæft hvor er det ulækkert, godt det ikke er mig
det tager de kilo på, og sidder og nyder at jeg kan lade vær, med at spise
sådanne ting.) (det er gerne min mand og kikker på, han åd 2 store
flødekager i går, og jeg glædede mig næsten til at han skulle spise dem, så
jeg kunne sidde bagefter og kikke på ham, hvor han havde det dårligt Ha Ha
Ha)

Eller 1000 tak for jeres søde ord, det luner.

Knus Marlene

Fra : Girlie

Dato : 12-06-02 07:26

> [...]
> man skal i byen m.v.) Jeg råæder selvfølgelig ikke men spiser det jeg har
> lyst til. Det tror jeg at det kommer til at virker.

Rigtig god idé med den lørdag. Da jeg i sin tid startede med Weight
Watchers, blev jeg vejet lørdag morgen kl. 09.30. Fra dét øjeblik indtil
sengetid spiste jeg hvad jeg ville (med moderationer - efterhånden havde jeg
jo vænnet mig til mindre portioner). Og så havde jeg 6 dage til at "gøre det
godt igen" og jeg endte altid med et vægttab.
I det hele taget kan jeg ikke huske at jeg har nægtet mig selv noget
lækkert. Har blot spist mindre af det, nøgleordet var moderation og holden
sig indenfor sine "points" (kalorier).
Men en "fri-dag" gør virkeligt underværker:)
Og jeg har tabt 25 kg på den måde:)