Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
hvid dims
Fra : Lars Schou

Dato : 10-06-02 22:00

Hvad hedder den hvide dims som sidder på flashen hos de fleste
pressefotografer ?

Den er vel til at blødgøre lyset

Hvor kan man købe en sådan og hvad koster den ?

Lars

Fra : Clark Kent

Dato : 10-06-02 22:41

Den hedder en omni-bounce og det er firmaet Sto-Fen, der laver den.
Den koster en uforskammet pris af ca. 400,- hos Foto-C i København, men den
er en god ting til flash............den skal kippes 45 grader under brug

Fra : Henrik Bruun-Peterse~

Dato : 11-06-02 03:55

"Clark Kent" <hgath@deepspace.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
den
> er en god ting til flash............den skal kippes 45 grader under brug

For et halvt år siden fik jeg den for 250.- så det var da en uforskammet
pris stigning.

Mvh
Henrik

Fra : Dan Andersen

Dato : 11-06-02 07:20

"Henrik Bruun-Petersen" <nytliv@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> den
>
> For et halvt år siden fik jeg den for 250.- så det var da en uforskammet

Det er en uforskammet pris i det hele taget - uanset om den koster 250 eller
400 kr. Jeg har ikke noget imod smør på brødet, men det behøvet ikke at være
tandsmør!!!

Er der nogen, der ærligt kan fortælle, hvem der scorer kassen? Alle jeg har
spurgt siger, at det ikke er dem, der tjener noget..
Mvh. Dan Andersen

Fra : [4690] Claus Smith

Dato : 11-06-02 09:56

> Er der nogen, der ærligt kan fortælle, hvem der scorer kassen? Alle jeg
har
> spurgt siger, at det ikke er dem, der tjener noget..
> Mvh. Dan Andersen

Lige så snart du lever enoget til det prof. marked, i det her tilfælde til
prof. pressefotografer, så får priserne et hop opad, det er jo kun i sjældne
tilfælde den enkelte fotograf som skal til lommerne for at investere i sådan
et stykke plastic..sørgeligt men sandt...sådan er markedet idag.

Claus Smith