wimbledon favoritter
Fra : Steffen Moestrup

Dato : 10-06-02 22:14

Hvem har I umiddelbart som favoritter. Tror jeg holder på Rafter,
måske Hewittt, men jeg er lidt i syv sind, hvad mener I

Fra : Neiklot

Dato : 11-06-02 00:15

"Steffen Moestrup" <s_moestrup@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvem har I umiddelbart som favoritter. Tror jeg holder på Rafter,
> måske Hewittt, men jeg er lidt i syv sind, hvad mener I

Jeg håber bare ikke Zidane er med

Sorry, har lidt svært ved at tænke på tennis når der kun er 7 timer til
skæbnekampen. Tror i det hele taget Wimbledon drukner i VM, men det er jo en
smagssag. Et luxus-tv-"problem" for sportsfans denne sommer!!!

Neiklot

Fra : raven

Dato : 11-06-02 13:13

On Mon, 10 Jun 2002 23:14:16 +0200, Steffen Moestrup
<s_moestrup@hotmail.com> wrote:

>Hvem har I umiddelbart som favoritter. Tror jeg holder på Rafter,
>måske Hewittt, men jeg er lidt i syv sind, hvad mener I

Hvad med agassi, kafelnikov og ivanesevic. Det er ikke til at vide,
hvor seriøse de 2 sidste er, - om ivanesevic overhovedet har trænet, -
men som forsvarende mester er han med, - er han ikke ?

mvh

John