Form1.List1=Multiselect HJÆLP
Fra : Jørgen Holdt

Dato : 10-06-02 22:03

Er der nogle der ved hvordan man kan se hvilken linier i en Form1.List1 boks
der er selected

Når man benytter Form1.Multiselect = 2 - Extended.

Problemet kan være at hvis man nu har 20 linier i sin List boks og det er
værd anden der er selected.

Hvordan ser jeg hvilken af de 10 der er selected.

For A = 1 To Form1.List1.ListCount

If Form1.List1.List(A - 1) = True Then MsgBox Form1.List1.List(A - 1)

Next A

Findes der en kommando til det ?

Jeg har set at der er en der fortæller hvor cursoren er sidst placeret

Form1.List1.ListIndex men man kan ikke bare tælle op/ned efter den da det
kan være værd anden der er selected.

HJÆLP

(¯`·.¸¸.-=[ WebTime ]=-.¸¸.·´¯)
http://webtime.adr.dk

Fra : Bjarke Walling Peter~

Dato : 11-06-02 01:20

Jørgen Holdt skrev:
> Er der nogle der ved hvordan man kan se hvilken linier i en Form1.List1
boks
> der er selected
[snip]

' Viser markerede elementer i List1: