Att: off road folket!!
Fra : Søren Dahl

Dato : 10-06-02 21:10

Hej Off Road folk...

Jeg er stadig den store tilhænger af off road - hvis jeg nu skulle
have en rendyrket off roader - nu hvor jeg har solgt min TransAlp -
hvad skulle det så være??????

MVH Søren

Fra : Lars

Dato : 10-06-02 22:02

Hej Søren.

En Yamaha XT er sagen.
250ern er skod, men billig
350ern er en lille brugs off-roader
500ern er en gammel bandit for kult folket
550ern er en halvgammel sejtrækker
600 og Teneré er en stor brugs off-roader, perfekt til alm. off-road og
touring.
660 og derover er for stor til sjov off-road, men er perfekt på grus og
noget strandkørsel

Check Dansk Off-Road MC Klubs hjemmeside, for artsfæller : www.dormck.dk
Lars V.

Fra : Jens Didriksen

Dato : 10-06-02 22:11

4 ord: Husqvarna TE 610 E. Total blæret maskine til den seriøse off-roader.
Hvem behøver mere?

Ellers er der kun (i den anden grøft) Yamaha 600 (se
http://www.cvp-mc.dk/MC/billeder%20-%20brugte%20mc/xt600.jpg) til små.
50.000 brugt. Det har du lige råd til efter at have solgt Banditten

HPN ombygger BMW'er i den helt store stil. Tjek lige
http://www.hpn.de/english/english.html

Jens

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 11-06-02 10:53

"til små 50.000 brugt"

Jeg har en årgang 2000 til salg til mindre end 50000,- efter sommerferien,
hvis det kunne have interesse.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Jake

Dato : 13-06-02 12:30

> Jeg har en årgang 2000 til salg til mindre end 50000,- efter sommerferien,
> hvis det kunne have interesse.

Hva Sørensen er den af? skal du af med vintercyklen?

mvh Jakob

Fra : Lars Henrik

Dato : 11-06-02 21:09

Jens Didriksen wrote:

> [...]
> 50.000 brugt. Det har du lige råd til efter at have solgt Banditten
>
> HPN ombygger BMW'er i den helt store stil. Tjek lige

hørt hørt hørt
Lars H team-sneglefart.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-06-02 22:32

"Lars" <vatne@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> touring.
> 660 og derover er for stor til sjov off-road, men er perfekt på grus og

Og ham kalder vi for DT-Lars... (suk...)

Lindholt har en XT350 som nogle gange er til salg, nogle gange ikke, jeg kan
ikke helt finde ud af det.

Ellers er der Honda's XL250, XL350, XL500 (meget, meget gamle) og XL600.
Yamaha TT350 er glimrende til off-road hvis der skal lidt fart på, men klart
den bedste off-roader er Suzuki DR350, den både styrer og bremser godt, og
har en fin motor. Der er jo også alle 2-takterne, DT125LC, DT125R og MTX125
og nogle få gamle TS250.

Hvad regner du med at den skal bruges til, og hvor høj/tung er du? Nåja, og
hvad slags budget snakker vi?

Rittig
(125cc, 250cc, 380cc og 600cc off-road fordelt på 4 mærker)

Fra : Mogens Dammand

Dato : 10-06-02 23:03

Glem det, jeg har lige læst nedenunder.
Tillykke med Banditten.

Mogens

Fra : Mogens Dammand

Dato : 10-06-02 22:33

Hej Søren

Synd for dig, men en Africa twin synes du jo også er en fed cykel, ved hvor
der står en.

Hvad fik du for alp'en?

Mogens
Transalp

Fra : Kim...streetfigther@~

Dato : 11-06-02 12:08

sorenbadhansen@mail.net4you.dk (Søren Dahl) skrev:
> Hej Off Road folk...
>
> Jeg er stadig den store tilhænger af off road - hvis jeg nu skulle
> have en rendyrket off roader - nu hvor jeg har solgt min TransAlp -
> hvad skulle det så være??????

Gå efter en KTM, hvis du sku vinde i lotto!!! Det ville jeg gøre, lige
efter ducatien :)

Mvh. kim

Bandit600

http://www.sitecenter.dk/motorcykler