neverwinter nights pris
Fra : Skizofrenia

Dato : 10-06-02 20:59

jeg var lige inde for at kigge for sjov. Prisen på Neverwinter nigths er
SINDSYG.
jeg kan remse op

- www.homer.dk 479 kr.

- www.betafon.dk 459 kr.

- www.2ndgames.dk 489 kr.

SKANDALØST

Men på den anden side er det vel lidt i orden når man tænker på at det er et
Kæmpe stort spil, men så alligevel. Jeg håber ikke at det er en trend for
kommende spilpriser.

Fra : Frost

Dato : 10-06-02 21:35

"Skizofrenia" <h00d06@skivehs.dk> wrote in message
> [...]
et
> Kæmpe stort spil, men så alligevel. Jeg håber ikke at det er en trend for

Sådan er det altid når store titler kobles med en kort releasetid. Hvis du
venter et par uger, så falder prisen nok til mere almindelige højder (selvom
jeg bliver ved med at se Battlezone 1 i FONA til 400 kr. Jeg går derind nu
og igen for at se om det er blevet købt. :) )

Fra : KjL

Dato : 10-06-02 22:14

Ja det er sgu sindsyge priser de har... pc spil er jo oppe på ps2 og snart
xbox priser...tsk tsk

mvh
kj.Larsen

Fra : Martin Thunø

Dato : 11-06-02 21:44

"KjL" <sky@besked.com> skrev i en meddelelse
> Ja det er sgu sindsyge priser de har... pc spil er jo oppe på ps2 og snart
> xbox priser...tsk tsk

Er der mon noget at sige til, at man finder spillene andre steder end i
butikkerne

/martin

---
<-Hvis ikke - Giv venligst besked->