Soleksem
Fra : pvlar

Dato : 10-06-02 20:47

Hvad er det for naturmedicin man kan tage mod soleksem?? Jeg mener at
have hørt om at der var en eller anden form for alternativ behandling.

MVH/pvlar

http://www.kandu.dk/

Fra : Jass

Dato : 20-07-02 21:56

Det er tidselolie kapsler, de kan købes i Matas.
De er virkelig gode mod soleksem, taler af erfaring !

Fra : Rado

Dato : 24-07-02 22:23

On Sat, 20 Jul 2002 22:56:13 +0200, "Jass" <zulu@mail.com> wrote:

>Det er tidselolie kapsler, de kan købes i Matas.
>De er virkelig gode mod soleksem, taler af erfaring !

Køb en flaske økologisk tidselolie i helsekost eller Brugsen i stedet,
alt på kapsler er vanvittig dyrt. Med ting der kan overdoseres og
kræver præcis dosering er kapsler OK, men med sådan noget her er det
absurd.

--
Rado

Demokrati: To ulve og et får der stemmer om
hvad de skal have til middag...

Fra : Inge Hansen

Dato : 02-09-02 06:57

Du har da vist aldrig haft et udbrud af soleksem, siden du kan påstå at det
er absurd.
Tidseloliekapsler er aldeles ikke vanvittige dyre !!!
Doseringen kan man få at vide når man køber dem i Matas. Det er det eneste
der har hjulpet mig efter næsten 20 år med eksteme udbrud af soleksem.

Fra : bps

Dato : 28-08-02 20:47

betacaroten . ellers prøv at se www.porfyrier.dk under fx EPPE

http://www.kandu.dk/