Baal
Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 10-06-02 20:27

Hejsa

Jeg har en kanon god nyhed. Efter jeg har været inde at stemme på Baal på Up
North på MTV..(ikke at jeg er den eneste der har stemt så fandt jeg
sørme lige ud af idag efter at ha' set programmet at de er røget ind på
hitlisten på en 8. plads... det er så godt at de endelig kommer længere frem
end de hidtil har været, lad os håbe på at det bliver stort for dem.. de har
fortjent det.
Så husk endelig at på ind på MTV's hjemmeside, find Up North og STEM.. Vi
skulle gerne beholde dem på listen.

Glæder mig helt vildt til at se dem på Midtfyns Festivalen..

MVH
Betina

Fra : Ukendt

Dato : 10-06-02 20:57

http://www.nordic.mtve.com/shows/upnorth

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-06-02 10:11

On Mon, 10 Jun 2002 21:26:38 +0200, "Betina og Claus Ellegaard Skytte"
<bces@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>skulle gerne beholde dem på listen.
>
>Glæder mig helt vildt til at se dem på Midtfyns Festivalen..

Yes! De fortjener meget mere opmærksomhed!

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 11-06-02 10:25

Morten Bowman Hansen wrote:
> Yes! De fortjener meget mere opmærksomhed!

Ja, den nye plade er pænt fed. Jeg var ikke så vild med deres tidligere
sager, men den nye er lækker.

/Nikolaj

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-06-02 11:54

On Tue, 11 Jun 2002 11:24:40 +0200, "Nikolaj Borg"
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote:

>Ja, den nye plade er pænt fed. Jeg var ikke så vild med deres tidligere
>sager, men den nye er lækker.
>
>/Nikolaj

Den nye minder da meget om den første, Sensorama?

Morten
morten@bowman.dk

Fra : -V-

Dato : 11-06-02 12:12

"Morten Bowman Hansen" skrev:

> Den nye minder da meget om den første, Sensorama?

....som jo er en temmelig fed, men meget anderledes plade. En par mindre
gode numre, men de gode ("King Media", Violent and Different", "Bikerhead",
"Fall and Rise") er super i orden.

Stadig deres bedste plade - og de sparker mås live.

-V-

Fra : Jakob Madsen

Dato : 11-06-02 19:09

> ...som jo er en temmelig fed, men meget anderledes plade. En par mindre
> gode numre, men de gode ("King Media", Violent and Different",
"Bikerhead",
> "Fall and Rise") er super i orden.

Hov, hov, du mangler da en masse numre på den liste.
Personligt er det kun Bikerhead og Steam of guilt jeg har et problem med,
resten af numrene på Sensorama er efter min mening super i orden

> Stadig deres bedste plade

Enig (har dog ikke hørt alt hvad de har udgivet!)

--
mvh:// Jakob Madsen
mail:// jakob@zoidberg.dk

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 11-06-02 12:27

Morten Bowman Hansen wrote:
> Den nye minder da meget om den første, Sensorama?

Aha, så har jeg måske bare ændret smag siden den første, som ikke
umiddelbart sagde mig så meget. Den fortjener velsagtens et genlyt engang
ved lejlighed.

/Nikolaj

Fra : Betina og Claus Elle~

Dato : 11-06-02 17:23

Ja
Jeg synes absolut at Sensorama fortjener at bliver hørt igen og´igen.
Jeg har heldigvis alle plader så jeg nyder godt af dem.. Jeg kunne også godt
tænke mig at høre mere til deres Englesyn.. skulle være ret god..

Men husk nu at stemme på de kære gutter..

MVH
Betina

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 11-06-02 22:52

On Tue, 11 Jun 2002 18:23:27 +0200, "Betina og Claus Ellegaard Skytte"
<bces@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>Jeg har heldigvis alle plader så jeg nyder godt af dem.. Jeg kunne også godt
>tænke mig at høre mere til deres Englesyn.. skulle være ret god..

Den er glimrende
Jeg så forestillingen 2 gange + en koncert på 2½ time efter
forestillingen torsdag.
Jeg købte sæføli pladen også

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-06-02 17:59

jamen dog

Malk De Koijn på 2. pladsen :)

Fra : Jakob Møbjerg Nielse~

Dato : 12-06-02 11:20

> Malk De Koijn på 2. pladsen :)

Jeps.

Jeg kan også lide Baal, men jeg stemte alligevel på Malk. De er IMHO
bedre

--
Jakob Møbjerg Nielsen | "Five exclamation marks, the
jakob@dataloger.dk | sure sign of an insane mind."