Efterlyses: Simpson-hjelme forhandler i DK
Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 10-06-02 18:29

Tja....erm....se subj

Mvh.
Chris
: )

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-06-02 20:42

"Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:dm5N8.29380$N46.1071536@news010.worldonline.dk...
> Tja....erm....se subj
> : )

Du ser vist for meget TV!

Du mener ikke Simson hjelme, vel?

Rittig

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-06-02 22:03

Claus Rittig wrote:

> "Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> skrev:
>> Tja....erm....se subj
>> : )
>
> Du ser vist for meget TV!
>
> Du mener ikke Simson hjelme, vel?
FM laver faktisk hjelme med tegninger af the Simpsons på og man kan også få
dem med den der tasmanske djævel på (warnerbros udgaven
Hjelmen i mc-nøglen ser umiddelbart rimelig fornuftig ud; den er af
kulfiber og har luftindtag ved hagen og panden. Prisen er 3198,-

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 11-06-02 07:21

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> wrote in message
> FM laver faktisk hjelme med tegninger af the Simpsons på og man kan også

> dem med den der tasmanske djævel på (warnerbros udgaven

Joooh, men så skal man nøjes med en FM hjelm : ) (gode hjelme, men de
passer simpelthen ikke til mit hoved)

> Hjelmen i mc-nøglen ser umiddelbart rimelig fornuftig ud; den er af
> kulfiber og har luftindtag ved hagen og panden. Prisen er 3198,-

Hmm, interessant....gælder bare om at overtale " 'er indoors" nu

Tak for oplysningen.

Mvh.
Chris
: )

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 11-06-02 07:14

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> Du ser vist for meget TV!

Nope, ser faktisk aldrig TV

> Du mener ikke Simson hjelme, vel?

Nej, jeg mener SimPson, f. eks.:
http://www.victoryracingproducts.com/helmets_bandit.htm

Mvh.
Chris
: )

Fra : Claus Rittig

Dato : 11-06-02 16:32

> Nej, jeg mener SimPson, f. eks.:
> http://www.victoryracingproducts.com/helmets_bandit.htm

Ups...

Rittig

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 11-06-02 18:08

"Claus Rittig" <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message
> Ups...

*lol* - no worries, var selv i tvivl om stavelsen...

Mvh.
Chris
: )

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 10-06-02 21:01

"Chris b.a.r.f." <fwangerprince@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Tja....erm....se subj
>
> Mvh.
> Chris
> : )

Davs du!

Jeg har set dem hos lydmuren i stenløse! men efter som de er i "mc-nøglen"
kan de nok skaffes hjem hos de fleste forhandlere. (alle dem der har
"mc-nøglen" liggende)

Venlig hilsen Rune
http://www.geocities.com/rromdal/

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 11-06-02 07:18

"Rune (Bandit600)" <Rune.Romdal@tdcadsl.dk> wrote in message

> Davs du!

Davs

> Jeg har set dem hos lydmuren i stenløse! men efter som de er i "mc-nøglen"
> kan de nok skaffes hjem hos de fleste forhandlere. (alle dem der har
> "mc-nøglen" liggende)

Mange tak - jeg vender tilbage med mere info senere; kan sagtens være flere
der vil ha' sådan en sej hjelm

Mvh.
Chris
: )

Fra : BLACK MAGIC Top Fuel~

Dato : 11-06-02 08:37

> [...]
"mc-nøglen"

> Mange tak - jeg vender tilbage med mere info senere; kan sagtens være

Nu ved jeg ikke om du mener den "rigtige" Simpson hjælm, eller en med
tegneserie på...
Den rigtige kan fås her: http://www.simpsonraceproducts.com/home.html

Hilsen Jon Iversen.

Fra : Chris b.a.r.f.

Dato : 11-06-02 18:14

"BLACK MAGIC Top Fuel Racing - Jon Iversen" <Jon@NOSPAMblackmagic.dk> wrote
in message news:3d05a81b$0$78756$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> Nu ved jeg ikke om du mener den "rigtige" Simpson hjælm, eller en med
> tegneserie på...
> Den rigtige kan fås her: http://www.simpsonraceproducts.com/home.html

Takker - underligt at en Google-søg ikke kom frem med dette link :-/

Yep, det er disse hjelme jeg mener; ærgerligt man ikke kan bestil online til
DK fra deres site, ellers havde jeg bestilt med det samme

Mvh.
Chris
: )

Fra : BLACK MAGIC Top Fuel~

Dato : 12-06-02 07:08

> [...]
til
> DK fra deres site, ellers havde jeg bestilt med det samme

Chris..
Jeg har selv bestilt hos dem..?... Der er da onlinestore på deres side...
Har ikke gået i dybden på siden for nylig, kan være de har ændret politik..?
Men ellers kan du bestille hos Summit.
http://store.summitracing.com/landing_index.asp?v=SIM
indtast varenummer... og det er nogen gange lidt billigere
http://www.summitracing.com/
eller browse deres side( onlinestore )
Pøj-Pøj
Jon Iversen
( med flere Simpson hjælme + ALT andet i "køretøj" )

Fra : Rune \(Bandit600\)

Dato : 11-06-02 17:04

> [...]
>
> Davs

> Mange tak - jeg vender tilbage med mere info senere; kan sagtens være

Det kunne meget vel tænkes