"Analog" nummervisning og NTab boks
Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 10-06-02 19:13

Hej;

Lige for at være på den sikre side, da jeg synes det er lidt uklart på
TeleDanmarks sider. Jeg forstår det som om, at nummervisning fortsat /vil/
virke på eksisterende analoge nummervisere (eller analoge telefoner med
indbygget nummerviser), hvis man har disse tilsluttet en af de analoge porte
på NTab boksen, så længe man abonnerer på ISDN Vis Nummer. Dog vil
"telefonsvarer" funktionen som findes på de analoge linjer ikke virke.

Er dette forstået korrekt?

På forhånd tak - igen :)
/\/\\ads Orbesen Troest

Fra : Torbenth

Dato : 10-06-02 22:09

Mads Orbesen Troest skrev i meddelelsen
<3d04de26$0$686$ba624c82@nntp04.dk.telia.net>...
Dog vil
>"telefonsvarer" funktionen som findes på de analoge linjer ikke virke.
>
>Er dette forstået korrekt?

Min tlf.svarer virker fortrinligt på den analoge side. Har samtidig alm.
nummerviser + tlf/nummerviser som også virker perfekt.

Mvh.
Torben

Fra : Mads Orbesen Troest

Dato : 11-06-02 10:23

> Min tlf.svarer virker fortrinligt på den analoge side.

Jeg tænkte på den telefonsvarer funktion der ligger hos TDC. Jeg kan se, at
ISDN har noget lignende kaldet BeskedSvar, det jeg er usikker på er, om
denne funktionalitet kan anvendes fra en analog telefon bag NTab
adapteren...

> Har samtidig alm.
> nummerviser + tlf/nummerviser som også virker perfekt.

OK, så er det i hvert fald sikret. :)

Tak for dit svar,
/\/\\ads Orbesen Troest

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 11-06-02 10:04

"Mads Orbesen Troest" <mads@troest.NEVERMORE.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
om
> denne funktionalitet kan anvendes fra en analog telefon bag NTab

Det kan den. Faktisk har man i den grad tilpasset funktionaliteten til
analoge telefoner at oplagte tekniske fordele ved ISDN-telefoner ikke
udnyttes

http://www.harrys-kaelder.dk/ - Nu med ulødigt content

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 14-06-02 21:15

Martin Højriis Kristensen <usenet@makr.dk> wrote:

> Det kan den. Faktisk har man i den grad tilpasset funktionaliteten til
> analoge telefoner at oplagte tekniske fordele ved ISDN-telefoner ikke
> udnyttes

1) ja det kan min (efter at jeg bankede stikket ind i NTboksen.
2) Til gengæld virker 'banke på' ikke mere ... og når jeg taler på den
Kirk Delta 944+, der er sat til boksen kan alle de andre telefoner i
huset modtage indgående opkald (?). Vi har kun ét nummer (= én linje?)
3) Jeg fatter ikke en hujende f.. af det mere

--
venlig hilsen, Mich. Ottosen