Træningsdagbog
Fra : Jesper Halvorsen

Dato : 10-06-02 16:24

Hejsa

Jeg er i gang med at lave et web site der indeholder en træningsdagbog til
løb. Problemet er dog at jeg nok ikke er verdens største kunsteriske
begavelse - så der skulle vel ikke være en der er frisk på at give en hånd
til den del?

Hvis du er interesseret, så send en mail (jeh@waka.adsl.dk) - så kan du se
version 0.1 og se om det er noget du har lyst til at være med til.

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 15-06-02 13:29

"Jesper Halvorsen" <jhalvorsen@mailandnews.com> writes:

> [...]
> største kunsteriske begavelse - så der skulle vel ikke være en der
> er frisk på at give en hånd til den del?

Med al respekt for dit projekt: På hvilken måde vil dit projekt
afskile sig fra eksisterende træningsdagebøer? Er det open source?
eller...?

-j

--
Akademisk Opgavebank