Driver til Palit Daytona GF4MX440
Fra : JRS

Dato : 10-06-02 14:43

Har lige fået mig dette kort, men kan ikke instalere andre drivere end dem
der er med på CD'en ..
Har prøvet flere forskellige af nvidia driverne på www.tweak.dk , men jeg
kan ikke køre instalationen ..
Hvis jeg går ind og vil instalere nyt hardware, og peger hen til de nye
drivere på hd viser den intet .. Ikke engang at filen ikke indeholder noget
der passer til mit HW .. :-/
Jeg kører med Win2k sp2 ..

MVH
JRS

Fra : 0nkel

Dato : 10-06-02 20:50

"JRS" <jrs@kvalme.dk> wrote in message news:<ae2ac2$19nb$1@news.cybercity.dk>...
> Har lige fået mig dette kort, men kan ikke instalere andre drivere end dem
> der er med på CD'en ..

Hvordan virker TV-Out? Er der en sort kant rundt om billedet?

> [...]
> drivere på hd viser den intet .. Ikke engang at filen ikke indeholder noget

Det lyder som et windows problem, prøv i dk.edb.system.ms-windows

Fra : JRS

Dato : 10-06-02 23:10

"0nkel" <0nkel@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> Hvordan virker TV-Out? Er der en sort kant rundt om billedet?

Tjaa. .. Det er nu en blandet fornøjelse ..
Kvaliteten af billedet er fint nok, ikke megen forskel på denne og så mit
G400 .. Denne kan også bedre bruges til at spille på TV'et .. virkede ikke
alt for godt med mit G400 ..
MEN .. Der er en smule sort kant ja, og jeg har store problemer med at få
kortet til at smide ud i 16:9 .. Mangler dette meget da jeg har et 16:9 tv
Jeg ville umiddelbart kun bruge TV-out til at se film på .. hovedsagligt
Divx .. Problemet er dog at for at kortet gider at maximere på TV'et mens
det kører i window på monitoren skal den køre med "overlay" .. Ellers
maximerer den ikke filmen, og det bliver crappy kvalitet da det jo bare
kører som clone så ..
Underligt nok er det kun nogle film den bruger overlay på .. I det hele
taget er der en del åbne spørgsmål vedr. brugen af kortet og driverne ..
Regner dog ikke med at det er et specielt problem med dette kort, kunne
faktisk forestille mig at dette er bedre end de forrige GF kort ..
Bare meget svært at vende sig til det her nvidia-crap efter man har brug
Matrox ..
Regner med at jeg vil anskaffe mig et G400 PCI .. Så jeg kan bruge det til
tv-out ..

humm ..

MVH
JRS

Fra : 0nkel

Dato : 11-06-02 09:41

prøv at slette din gamle nvidia driver med dette program

http://guru3d.com/detonator-destroyer/

måske er det fordi windows bliver ved med at gemme de gamle drivers.

Fra : JRS

Dato : 11-06-02 10:03

> prøv at slette din gamle nvidia driver med dette program
>
> http://guru3d.com/detonator-destroyer/
>
> måske er det fordi windows bliver ved med at gemme de gamle drivers.

Kan ikke bruges til Win2K ..

MVH
JRS

Fra : 0nkel

Dato : 12-06-02 00:33

"JRS" <jrs@kvalme.dk> wrote in message news:<ae4eao$1llb$1@news.cybercity.dk>...
> "0nkel" <0nkel@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Kan ikke bruges til Win2K ..

Det kan denne her.

http://mediaxplosion.gamigo.de/downloads/tools/tuningtools-s1.htm

Detonator Destroyer
Geeignet für: Windows 95, 98, Me, 2000 und NT

At der står den er til GF256, GF2 og GF3 tror jeg ikke betyder noget
selvom du har et Gf4, driverne bliver jo ikke placeret anderledes.