Bedste erhvervsabonnement?
Fra : Lars Bonnesen

Dato : 10-06-02 14:00

Der var vist engang nogle der hed Bizz-free eller sådan noget. Kan ikke lige
finde dem. Eksisterer de ikke mere?

Ellers ser det ud til, at Telia har nogle gode erhvervsabo'er.

Står og vakler lidt mellem et Mobiz eller et ErhvervPlus. Den store forskel
er vist mest at der er en opdeling mellem opkald fra eget net kontra andre i
ErhvervPlus, men Mobiz ikke skelner mellem forskellige net. Altid en krone i
min.

Det er jo dejligt nemt, men det forudsætter jo ligesom at man ved, hvor stor
dækning der er for Telias eget net, og deres side er nede, og jeg har ikke
hørt noget fra en forespørgsel, jeg har stillet dem...

Forhandleren siger, at der er 98% dækning. Men tænker han kun på Kbh., eller
er det i hele landet?

Hvilket abo skal man vælge?

Vh, Lars.

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 10-06-02 14:40

Et ekstra spørgsmål vedr. Telias abonnemet.

Skal deres lånetelefoner leveres tilbage efter kontraktens udløb? Der er
forskellige udmeldinger - hvad er jeres erfaringer?

Vh, Lars.

Fra : Joe

Dato : 10-06-02 14:46

"Lars Bonnesen" <none@none1.com> skrev i en meddelelse
> Et ekstra spørgsmål vedr. Telias abonnemet.
>
> Skal deres lånetelefoner leveres tilbage efter kontraktens udløb? Der er
> forskellige udmeldinger - hvad er jeres erfaringer?
>
> Vh, Lars.

Jeg har fået lov til at beholde lånetelefon når den bliver skiftet til en ny
telefon. Betingelsen er at kontrakten fornyes.
Joe

Fra : Lars Bonnesen

Dato : 11-06-02 17:45

"Joe" <sendmig@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har fået lov til at beholde lånetelefon når den bliver skiftet til en
ny
> telefon. Betingelsen er at kontrakten fornyes.
> Joe

Det er en ret væsentlig ting for at kunne vurdere, om tilbuddet er godt
eller ej. Jeg får oplyst forskelligt alt efter hvem man spørger - er der
ikke flere, der kan komme med oplysninger - Er der nogle, der har fået
besked om at aflevere... (?)

Vh, Lars.

Fra : Silas Alstrup

Dato : 21-07-02 17:21

> [...]
> eller ej. Jeg får oplyst forskelligt alt efter hvem man spørger - er der
> ikke flere, der kan komme med oplysninger - Er der nogle, der har fået

Jeg sidder med min fars 8210 som han har lejet og de gad ik have den igen.
Det var vist også en han havde lejet gennem Telia.

/silas