Produktionsrækkefølge
Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 10-06-02 12:36

Hej folkens,

Kan jeg få en af jer til at gribe en videokassette og skrive
rækkefølgen på de folk der har medvirket ved produktionen
af filmen, eks. skuespillere, komponist, kostumedesigner, osv.

Jeg håber jeg udtrykker mig tydeligt.

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 10-06-02 14:23

"Michael N. Petersen Krogh" <michael@dsc.dk> skrev i en meddelelse
> Hej folkens,
>
> Kan jeg få en af jer til at gribe en videokassette og skrive
> rækkefølgen på de folk der har medvirket ved produktionen
> af filmen, eks. skuespillere, komponist, kostumedesigner, osv.

De fleste oplysninger af den type, ligger på http://uk.imdb.com for utroligt
mange film.

mvh Magnus

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 10-06-02 14:47

> De fleste oplysninger af den type, ligger på http://uk.imdb.com for
utroligt
> mange film.

Klik på "full cast and crew" til venstre og brug de liste til inspiration.

Mark
Er du film buff? Vi kan altid bruge en ny skribent.