Honda VFR800 2002
Fra : Anders

Dato : 10-06-02 12:15

manfler nogle test / kommentarer til den nye VFR. Jeg syens den virker - og
ser! - meget spændende ud, men vægten er lidt problematisk; 213 kg tør - det
er meget!

Men hvordan kører den ?? Der må da være nogle der har købt / prøvet den - om
ikkke andet så nogle henvisninger til test?

Anders
ex. gsx600f = blåt badekar

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-06-02 13:14

http://brand.iinet.net.au/

Kunne være et bud

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Jack Jensen

Dato : 10-06-02 13:15

"Anders" <as@a.dk> wrote in message
> [...]
om
> ikkke andet så nogle henvisninger til test?

Prøv at gå ind på www.vfr.dk
Mvh
Jack
VFR750FK
Medlem af Vfr-klub DK

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 10-06-02 21:36

> [...]
om
> ikkke andet så nogle henvisninger til test?

MC-basen har skrevet en del om den i forbindelse med nogle dæk tests.
Mvh
Anders O

Fra : Henry

Dato : 11-06-02 17:43

> [...]
og
> ser! - meget spændende ud, men vægten er lidt problematisk; 213 kg tør -
Set i forhold til hvad? Skal du da køre banerace? Jeg synes ikke at 213kg er
alarmerende, hvis det altså ikke lige var fordi det er mere end den gamle
VFR800 vejer.

> Men hvordan kører den ??
Den kører rigtigt godt

Der må da være nogle der har købt / prøvet den - om
> ikkke andet så nogle henvisninger til test?

Vi har mindst to medlemmer i WWW.VFR.DK der har en VTEC, prøv at spørge i
forumet om deres erfaringer.

mvh
Henry (på den gamle VFR800)

Fra : Henrik Mønster

Dato : 11-06-02 10:01

"Anders" <as@a.dk> wrote in message
> Men hvordan kører den ??
> Anders
> ex. gsx600f = blåt badekar

Hejsa

Den kører godt! Jeg prøvede en demomodel hos SPH motor i Næstved.
Sammenlignet med min egen VFR800 '99, så virker den en anelse mere
styrevillig - vægten er ikke noget problem, den er letkørt. M.h.t.
styrevilligheden, så kan jeg ikke udelukke at det til dels skyldes
dækmonteringen, hvor jeg ligenu kører på McAdam, der ikke er særlig
styrevillige.

M.v.h. Henrik