Nokia 6210 fejl
Fra : Renè

Dato : 10-06-02 12:10

Hej gr.
når der kommer en opringning, ringer telefonen ikke, vibratoren virker
heller ikke selvom den er slået til og så syntes jeg også den tit taber net
er det noget der kan laves og ikke af mig selv så af hvem ? koster det en
formue? håber på hurtigt svar da jeg ikke orker hele tiden at se på
telefonen for at se om den ringer
mvh René (rødovre)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 10-06-02 12:16

Renè skrev:

>når der kommer en opringning, ringer telefonen ikke, vibratoren virker
>heller ikke selvom den er slået til

Dvs. eneste måde du kan se at telefonen ringer er ved at displayet
blinker, og der står hvem der ringer?

PS! Vibratoren vibrerer IKKE mens telefonen oplades.

>og så syntes jeg også den tit taber net

Har den altid gjort disse ting, eller hvordan er fejlene opstået? Har
den været en tur på gulvet eller lign.? Hvilken software-version har
den? (Tast *#0000# for at se det)

>er det noget der kan laves og ikke af mig selv så af hvem ?

Det er ikke til at vide hvor meget du ved om mobiltelefoner, så det er
svært at svare på om du selv kan lave det.

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! Skriv for mere info.

Fra : Renè

Dato : 10-06-02 12:49

Hej Lasse.
Det er hele tiden den ikke vil vibrere, software er :
V04.27
21-12-00
NPE-3
(c)NPM.

er det nådet du kan hjælpe med og har du en cirka pris det kommer til at
koste
mvh René

Fra : Mark Pallesen

Dato : 12-06-02 14:08

få opdateret softwaren i den !! til 5.56 - nyeste