3D Prophet Radeon 8500 LE BIOS
Fra : Jacob Frederiksen

Dato : 10-06-02 12:00

Hej Alle

Er der nogen derude i æteren der har en bios opdatering til et Radeon8500.
Jeg kan ikke køre nogen spil med kortet i og skærmen vil kun køre 60hz. Jeg
har ladet mig fortælle at det kan klares med en bios opdatering men jeg kan
ikke finde den. Derfor hvis nogen kender problemet og har opdateringen til
bios vil i så ikke sende den til mig.

MVH Jacob Frederiksen
jacob-frederiksen@pc.dk

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 10-06-02 14:35

Jacob Frederiksen wrote:
> [...]
> ikke finde den. Derfor hvis nogen kender problemet og har opdateringen til

Det er et Windows problem som altid.. der findes div. utils til at fixe
det..

http://www.radeon2.ru/refreshfix_eng.html

eller RageTweak hos:

http://www.rage3d.com/r3dtweak/

Fra : [9000] Søren

Dato : 10-06-02 15:27

> Jeg kan ikke køre nogen spil med kortet i og skærmen vil kun køre 60hz.
Jeg

Havde samme problem med mit 8500, fik hjælp af madsen han anbefalede dette
prog:

Powerstrip kan hentes her: http://64.113.35.210/ps.htm

Gå ind under Display Profiles og så Advanced timing options, så var de 100Hz
der endelig. Virkelig et dejligt program synes jeg.

Mvh. Søren