Taletid i USA
Fra : Peter B. Juul

Dato : 10-06-02 11:09

Jeg rejser nogle uger til USA om halvanden uge og har i den
forbindelse brug for ikke at bruge uhæmmede beløb på telefoni.

Jeg har en T68, så det skulle ikke være et problem at koble sig på
GSM-nettene, der hvor de nu er, men hvad med abonnement?

Har de taletidskort i USA? I så tilfælde, hvad hedder de? Og hvor
køber man dem?
--
Peter B. Juul, o.-.o "Plej omgang med vise, så bliver du vís,
The RockBear. ((^)) den, der omgås tåber, går det ilde."

Fra : MOBILUDSALG.dk

Dato : 19-06-02 22:06

Selvfølgelig har de taletidskort i USA, de hedder Pay-as-you-Go eller bare
Pre paid cards. De findes højest sandsynligt i supermarkeder, convinient
stores og tank stationer som i DK.
--
mvh MOBILUDSALG.dk
Salg af UNLOCK UDSTYR (datakabler/flasher/boxe m.m.)