Av mine ben
Fra : Peder

Dato : 10-06-02 11:02

Og jeg der troede jeg var i fin form...
Efter kun en dag på Knutstorp har jeg svine ondt i benene
(lårbasserne).
Jeg tror jeg skal lære at slappe bedre af mellem svingene - der er
bare så kort på den bane.
Nå men sjovt var det og måske var det i virkeligheden nattens
udskejelser der gav det sidste nøk - og ondt i hovedet.

Nå jo: Frameslides - en god ide. Jeg fik testet den ene i hårnålen og
jo de virker fint. Næsten ingen skrammer i lakken. Udstødningen ser
dog lidt slidt ud.

--
Peder - m/Suzi
"Inside every old person is a young person wondering what happened"

Fra : Bo Stilling Christia~

Dato : 10-06-02 11:50

> Nå jo: Frameslides - en god ide. Jeg fik testet den ene i hårnålen og
> jo de virker fint. Næsten ingen skrammer i lakken. Udstødningen ser
> dog lidt slidt ud.

Hej Peder.

Øhhhh... hvad er "frameslides" ?

Hilsen
Bo, XJ600

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 10-06-02 13:18

Det samme som knee-sliders, men i stedet for at sidde på dragten, sidder de
på MC'en

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : Jack Jensen

Dato : 10-06-02 13:18

"Bo Stilling Christiansen" <musboc@katsonofon.DK> wrote in message

> Hej Peder.
>
> Øhhhh... hvad er "frameslides" ?

Beskyttelsesklodser man monterer på begge sider.
(For at beskytte kåben) - Cyklen kan så glide på disse "slides" og undgå
(forhåbentlig) at slå kolbøtter med deraf store skader til følge.

Mvh
Jack
VFR750FK
Medlem af Vfr-Klub DK
www.vfr.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 10-06-02 18:19

Jack Jensen wrote:

> Beskyttelsesklodser man monterer på begge sider.
> (For at beskytte kåben) ....

*flueknepperi* Det er vel primært for at beskytte stellet/rammen jvf.
navnet

--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Kenneth S

Dato : 10-06-02 13:45

"Peder" <eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> wrote in message
> [...]
> "Inside every old person is a young person wondering what happened"
> - Terry Pratchet, "Moving Pictures" (DiscWorld)

Og jeg der vidste jeg var i dårlig form...

Jeg kunne også mærke jeg levede om søndagen, især i lårbasserne.

...men sjovt var det sq.

Kenneth
R1 (..med hidtil ubrugte sliders

Fra : Poul Dam

Dato : 10-06-02 20:22

> [...]
>
> Kenneth
> R1 (..med hidtil ubrugte sliders
>
> Og jeg der der kørte samlige pas både fredag og lørdag på min matsorte
blackbird, er først nu ved at blive normal igen. Men hvor var det sjov selv
om der var nogen der sussede om ørene på mig. Husker tydeligst hvid Honda
CBR600 med nr 20, til at starte med var han vist ikke meget hurtigere end
mig, men lørdag eftermiddag, hold da kæft hvor det gik stærkt for ham.
Hygge PD CBR1100 der er lavet til gade igen.

Fra : SLP/JM

Dato : 10-06-02 21:59

"Poul Dam" <pouldam@adslhome.dk> skrev
Husker tydeligst hvid Honda
> CBR600 med nr 20, til at starte med var han vist ikke meget hurtigere
end
> mig, men lørdag eftermiddag, hold da kæft hvor det gik stærkt for ham.

Det var Jesper - jeg skal hilse og sige tak for dysten.

--
Susanne

Fra : Armand

Dato : 22-06-02 00:51

Peder <eskildsen@FJERNDETTEemail.dk> skrev i en
> [...]
> (lårbasserne).
> Jeg tror jeg skal lære at slappe bedre af mellem svingene - der er

Hæ!
Netop på Knutstorp oplevede jeg ved min første DMU-forårstræning (= hele
fredagen før første DM) at jeg fredag aften konstanterede en stivhed og
ømhed i ben og skulder-muskulatur, og undrede mig over hvad det skulle
komme af, da det ville være ærgeligt at skulle have slæbt en influenza
med til arrangementet.
Lørdag morgen var symptomerne tiltaget og jeg var noget stiv i
bevægelserne; men køres skulle der - Og da jeg endelig sad overskrævs på
RGV'en på vej ind i første sving gik sagens sammenhæng op for mig: Mine
lår skreg af mælkesyre-påvirkning når jeg lettede røven fra sædet for at
glide ud i hang-out, og skuldrene sved når jeg før hvert sving smed
ankeret og derfor stemte imod !!!
Faktisk var jeg under lørdagens sidste træning ved at tilte fordi jeg
efter "hullets" højrekurve ikke kunne komme tilbage fra hang-out'en
)))

Lykkeligvis afklarede lørdag nats hvile de værste symptomer, så søndagen
program kunne fuldføres; men oplevelserne viser behovet for at være i
form for at kunne køre RR!
De af mig ofte nævnte "kun-race"-knægte kan jeg også vurdere race-status
på, alene ved at notere mig hvornår de begynder at beklage sig over ømme
lår (=> tegn på at de (endelig) er begyndt at køre med betydelige
hangout's!)!

--
Armand.