Hjælp til nem feriemad
Fra : Nyberg

Dato : 10-06-02 10:05

Hej NG.

På søndag køre vi til Paris, jeg skal have noget nem mad med til 4 voksne og
2 børn på 2 ½ år. som vi kan spise nå vi kommer frem! Det skal kunne laves
dagen før! Vi har en køletaske som kan køre på 12 V så det er ikke noget
problem at holde maden kold, og da vi bor i Tyskland har vi jo ikke så
langt.

Er der nogen som har nogle gode ideer til nem og børnevenlig mad som kan
transporters .

På forhånd tak.

Malou

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 10-06-02 10:15

"Nyberg" <Nyberg@T-Online.de> writes:

> Er der nogen som har nogle gode ideer til nem og børnevenlig mad som kan
> transporters .

Kartoffelsalat og frikadeller er altid et hit.

Eller hvad med pastasalat og kyllingelår?

Mvh Trine

http://usenet.dk

Fra : vagn torup

Dato : 10-06-02 17:40

Hejsa
Øv, hvor er du heldig!!!!
Jeg vil foreslå pølsehorn eller de der indbagte oksekødsting i bolledej, kan
ikke lige huske hvad de hedder, empanadas eller sådan noget. Det handler i
hvert fald om en simpel gærdej og noget hakket oksekød med krydderier, der
smides i.
Du kender dem sikkert det er sådan nogle halvmåneformede tingester.
MVH Rikke

Fra : Nyberg

Dato : 11-06-02 15:58

Takker for de gode ideer - det bliver Pølsehorn - Frikedeller - Tunmousse og
Pastasalat!
Det kan nok godt holde sig de 750 Km til Paris i en køletaske!

Mvh
Malou

vagn torup <vagntorup@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:cG4N8.1216$GI2.2212@news.get2net.dk...