T65, hvordan synkroniserer man kalender
Fra : Ken Petersen

Dato : 10-06-02 08:10

Hej

Jeg er den lykkelige ejer af en T65, men kan ikke finde ud af at
synkronisere min kalender på telefonen med kalenderen på min desktop
computer.
I manualen skriver de at man kan bruge et kabel eller wap.
Nu har jeg ikke et kabel, så hvordan gør man det over wap ?, skal man først
sende sine kalenderdata til et wapsted ?

Håber der er nogen der kan hjælpe, i manualen er det godt nok sparsomt
beskrevet.

MVH

Ken

Fra : Jan

Dato : 10-06-02 11:01

Jeg bruger kabel, og det er meget let. Bare sæt telefonen på
kablet og foretage synkronisering fra Outlook.
Med Wap vil det kræve at du har en kalender på nettet, du kan få
en gratis på http://www.tdcmobil.dk/ Den er gratis selvom du
ikke er kunde.
Men ved brug af Wap synkronisering koster det jo minutter !!!

vh
Jan