The Others
Fra : Lakken

Dato : 10-06-02 07:41

Havde I gættet at Nicole Kidman og børnene i virkeligheden var døde? og at
det var Nicole. der havde myrdet dem alle 3?

Mvh
Lakken

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 10-06-02 07:51

Fjols

Fra : Aragorn_DK

Dato : 10-06-02 14:59

"Peter Tønnesen" <dali909@direkte.org> wrote in message
> Fjols
>
> "Lakken" <fake@lakken.dk> skrev i en meddelelse

------------------------
Lakken er hermed den første der ryger i mit kill-filter....

Aragorn_DK
------------------------

http://www.furnituretiger.dk

Fra : Jakobsen

Dato : 10-06-02 17:26

"Aragorn_DK" <Aragorn@welles.dk> wrote in message news:3d04b104$0> >Lakken
er hermed den første der ryger i mit kill-filter....

Du skulle måske overveje at slette spoileren i din post en anden gang. Ikke
fordi jeg tror at der kan være mange tilbage der ikke har læst Lakkens
superspoiler... men for en anden god gangs skyld... : )

Lakken er også røget i mit!

Fra : Troels

Dato : 10-06-02 07:52

øhm, du mente ikke det var nødvendigt med at skrive SPOILER?????

Troels

Fra : Henrik Rytter

Dato : 10-06-02 07:51

In article <ae1hpe$1k9$1@sunsite.dk>, Lakken <fake@lakken.dk> wrote:

> Havde I gættet at ......
> Mvh
> Lakken

Er det for at være på tværs du gengiver hele filmens pointe uden at
advare folk????

Jeg er glad for at jeg allerede havde set den og ikke skulle have min
oplevelse ødelagt af en hensynsløs nar som dig. Undskyld de stærke ord,
men du har selv bedt om det.

mvh
Henrik

Fra : Thïngmand

Dato : 10-06-02 07:54

> Havde I gættet at

[klip-hug-riv]

Arg! Hvis det ikke var fordi jeg selv havde set den, så havde jeg gjort et
eller andet ondt ved dig!

HUSK AT SÆTTE SPOILER I EMNET NÅR DU AFSLØRER HANDLINGEN!!!!

- nej jeg havde ikke gættet det og blev meget overasket over slutningen - en
af de film, hvor man sidder med underkæben i skødet når rulleteksterne
starte...

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-06-02 08:14

"Thïngmand" <michael@FJERNthingmand.dk> wrote in message

> - nej jeg havde ikke gættet det og blev meget overasket over slutningen - en
> af de film, hvor man sidder med underkæben i skødet når rulleteksterne
> starte...

....og fuldstaendig har glemt at den var relativt kedelig indtil de
sidste 15 minutter. Jeg husker da jeg saa den i biffen var der en gut
der gabte hoejlydt i protest efter ca 1 time, men da vi gik ud af biffen
hoerte jeg ham fortaelle hans makker hvor fed han syntes filmen var.
Nogle folk har korttisdhukommelse som en guldfisk.
Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-06-02 09:25

Lars Hoffmann skrev:

> ...og fuldstaendig har glemt at den var relativt kedelig
> indtil de sidste 15 minutter.

Jeg er helt enig. Filmen kører fremad i et særdeles langsomt tempo. Ikke
at det generer mig, for oppe i kasketten kører tænkeren i femte gear og
prøver af al magt at gennemskue filmens hemmeligheder. Ja, det slog mig
da undervejs, at de hver især kunne være de døde - men ikke på noget
tidspunkt, at de *alle* var døde. Dér fik jeg godt nok et mentalt
trælår.

Jeg læste for længe siden noget med, at instruktøren skreg d'oh, da The
Sixth Sense udkom. Plotmæssigt ligger de tæt op ad hinanden og leger med
samme twist. Måske kan nogen huske mere om den sag, eller i det hele
taget bare bidrage med sammenligninger mellem filmene.

Og gudfader, hvor er Nicole Kidman dejlig!

--
Mvh. Peter

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-06-02 10:11

"Peter Bjerre Rosa" <pbro98@hum.auc.dk> wrote in message

> [...]
> samme twist. Måske kan nogen huske mere om den sag, eller i det hele
> taget bare bidrage med sammenligninger mellem filmene.

Det har muligvis vaeret min post du har laest det i.
Rygtet hernede i Spanien siger at den kaere Alejandro Amenabar, der jo
har
instrueret og skrevet filmen, har haft udtaenkt og skrevet historien
for lang tid siden, og kom graedende ud af biffen efter at have set
den sjette sans.

I hans sted havde jeg nok reageret nogenlunde paa samme maade.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-06-02 17:37

Lars Hoffmann skrev:

> Det har muligvis vaeret min post du har laest
> det i.

Det har det næsten helt sikkert, selvom det så undrer mig, at jeg har
læst det, hvis det var markeret med "spoiler".

> [...]
> der jo har instrueret og skrevet filmen, har haft udtaenkt og skrevet
> historien for lang tid siden, og kom graedende ud af biffen efter at

Tænk engang, jeg havde ikke bidt mærke i, at det var ham, der var
instruktør. Den mand er ganske genial. Men ja - det må ikke have været
skægt at være ham. Men han har heldigvis fået en god film ud af det
alligevel.

--
Mvh. Peter
"We live in a society of laws. Why do you think I took you to all those

Fra : Martin Helbo

Dato : 10-06-02 16:16

"Lars Hoffmann" <larshoffmann@teleline.es> wrote in message

> [...]
> hoerte jeg ham fortaelle hans makker hvor fed han syntes filmen var.
> Nogle folk har korttisdhukommelse som en guldfisk.

Jeg havde det på samme måde da jeg kom ud af biffen. Filmen havde fået gode
anmeldelser i Bogart og jeg havde derfor høje forventninger, måske for høje.
Men jeg synes også starten af filmen kører lidt for langsom.
Den er meget stemningsfuld, men ikke så mange deciderede gys som jeg havde
regnet med. Dog var scenen med døren ind til musikrummet uovertruffen, der
rykkede jeg lige lidt tilbage i sædet da døren pludselig smækker!

/Martin Helbo

Fra : Ulrik Magnusson

Dato : 10-06-02 08:10

Lakken wrote:

> Havde I gættet at

[snip]

Slet venligst dit indlæg (det kan du kun selv gøre)

Ulrik Magnusson

Fra : Lakken

Dato : 10-06-02 08:11

Ulrik Magnusson <ulrikm@yahoo.com> wrote in message
> Slet venligst dit indlæg (det kan du kun selv gøre)

Næææ

Mvh
Lakken

Fra : Henrik Rytter

Dato : 10-06-02 09:00

In article <ae1ji9$6eg$1@sunsite.dk>, Lakken <fake@lakken.dk> wrote:

> Ulrik Magnusson <ulrikm@yahoo.com> wrote in message
>
> Næææ
>
> Mvh
> Lakken

Arrogante nar!

ikke særlig venlig hilsen
Henrik

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 10-06-02 09:19

Lakken skrev:

> Næææ

Ærgerligt, at du allerede har udspillet din rolle her i gruppen og
fremover er afskåret fra at blive taget seriøst.

*PLONK*

--
Mvh. Peter

Fra : Lakken

Dato : 10-06-02 09:59

> *PLONK*

Hej Peter

Hvad betyder PLONK?

Mvh
Lakken

Fra : Magnus Dreyer

Dato : 10-06-02 10:37

> Hej Peter
>
> Hvad betyder PLONK?

Det betyder, at du er røget i mandens killfilter, så han ikke længere kan se
indlæg fra dig.

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 10-06-02 12:02

Egentlig en smart finesse, som bl.a. Outlook Express understøtter.
Dog vidste jeg ikke at man også kan sætte
filtre op så de også gælder breve fra nyhedsgrupper.

Fra : Esben

Dato : 10-06-02 19:48

"Lakken" <fake@lakken.dk> skrev i en meddelelse news:ae1prp$q3q$1@sunsite.dk...

> Hej Peter
>
> Hvad betyder PLONK?

Det er det folk svarer når man skriver sjove indlæg i dk.fritid.dyr. Det må du da kunne huske.

--
Esben

Fra : Peter G.

Dato : 10-06-02 10:59

In article <ae1ji9$6eg$1@sunsite.dk>, Lakken <fake@lakken.dk> wrote...
> Ulrik Magnusson <ulrikm@yahoo.com> wrote in message
>
> Næææ

Hvorfor ikke? Ville det ikke være det bedste at gøre?

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Address is not munged.

Fra : Jakobsen

Dato : 10-06-02 12:56

"> Næææ

> Mvh
> Lakken

Ja, *PLONK*... Det er sgu' da lidt for humor-løst at spoile med vilje.
Jeg er også glad for at jeg nåede at se filmen inden du kom med dine
posts... det bliver heldigvis sidste gang jeg læser dine posts.

MP

Fra : Stefan Holm

Dato : 10-06-02 17:37

Således skrev "Lakken" <fake@lakken.dk>:

> Næææ

Kæmpeidiot. Jeg havde ikke set filmen, men havde overvejet at gøre
det. Det kan så lissom være ligemeget nu.

*plonk*

--
"Who among us can ignore the allure of really funny math puns?"

Fra : Christian Vandsø

Dato : 10-06-02 08:58

On Mon, 10 Jun 2002 08:40:50 +0200, "Lakken" <fake@lakken.dk> wrote:

>Havde I gættet at Nicole Kidman og børnene i virkeligheden var døde? og at
>det var Nicole. der havde myrdet dem alle 3?

Ja - 5 minutter inde i filmen gættede jeg at de var døde. Og da de
første gang snakkede om "when mom went mad" gættede jeg at det var
hende.

/Christian

Fra : Karen Raarup

Dato : 10-06-02 09:47

> [...]
> Havde I gættet at Nicole Kidman og børnene i virkeligheden var døde? og at
> det var Nicole. der havde myrdet dem alle 3?

Ihhh, hvor er det rart at han sådan gad spare mig de 60 kroner !!!
Heldigvis er vejret da også for godt til at gå i biffen!

*BITTER*

Fra : Lakken

Dato : 10-06-02 09:56

Karen Raarup <hajen@NOSPAMchicks.dk> wrote in message

> Ihhh, hvor er det rart at han sådan gad spare mig de 60 kroner !!!
> Heldigvis er vejret da også for godt til at gå i biffen!
>
> *BITTER*

Det var så lidt, Bitten.

Mvh
Lakken

Fra : René Eske Jensen

Dato : 10-06-02 17:24

"Lakken" <fake@lakken.dk> wrote in message news:ae1hpe$1k9$1@sunsite.dk...

> "Slutningen på filmen som jeg ikke gider quote"

Spade. Ved din far og mor godt at du sidder og misbruger internettet. Denne
NG skulle være lukket for børn under 16 år.

Mvh. Rene

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 10-06-02 10:06

Du er kraftedemig da uden tvivl det største fjols på hele nyhedsgruppen!
Det var da heldigt at undertegnede havde set filmen, men for mange har
du ødelagt hele oplevelsen nu! Hvad FANDEN er meningen?!

Nu håber jeg at du vil tage denne grove mail alvorligt.
Hvordan ville du selv reagere hvis du fik spoleret en film på denne måde?

Forhåbentligt er dette både første gang og sidste gang at jeg skal bruge
bandeord i offentligheden, for der skal meget til før jeg eksploderer på
denne
måde. Jeg er sikker på at de øvrige som har besvaret indlægget, kan forstå
reaktionen.

Desuden er filmen eksemplarisk. Nicole Kidman spiller fantastisk og giver
en yderst overbevisende optræden. Hun har efterhånden bevist at der
gemmer sig en ægte skuespiller i hende.

Filmen er udkommet på DVD og det er en af de få gange, hvor filmen kan
købes på region 1 samtidig med at den går i biograferne.

Fra : Lakken

Dato : 10-06-02 10:14

Michael N. Petersen Krogh <michael@dsc.dk> wrote in message

[snip]

> Desuden er filmen eksemplarisk. Nicole Kidman spiller fantastisk og giver
> en yderst overbevisende optræden. Hun har efterhånden bevist at der
> gemmer sig en ægte skuespiller i hende.

Det har hun, men den gemmer sig da ikke. Hun var allerede god Batman II.
Gad vide hvorfor hun kvæler begge børn med en pude. Hun må godt nok have
været gal i skralden.

Mvh
Lakken

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 10-06-02 10:33

Lakken wrote:

> Gad vide hvorfor hun kvæler begge børn med en pude. Hun må godt
> nok have været gal i skralden.

Gør du det her for at provokere eller er du bare et fjols, lak?

/Nikolaj

Fra : Peter G.

Dato : 10-06-02 11:01

In article <Ik_M8.29127$N46.1041568@news010.worldonline.dk>, Nikolaj Borg
<nikol@jSbPoArMg.dk> wrote...

> Gør du det her for at provokere eller er du bare et fjols, lak?

Han gør det for at provokere. Spørgsmålet er hvad vi kan gøre ved det.
Nogen, der kan lave en begrundet trejemandscancel? ;)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Address is not munged.

Fra : Stefan Holm

Dato : 10-06-02 17:45

Således skrev Peter G. <PeterNOSPAMPedal2100@gmx.net>:

> Han gør det for at provokere. Spørgsmålet er hvad vi kan gøre ved
> det.

I denne omgang kan vi formentlig højst kalde idioten for en idiot og
evt. plonke ham (jeg har allerede gjort begge dele). Hvis han gør det
igen, vil det i hvert fald være bevidst overtrædelse af netiketten, og
lægge op til klager til hans udbyder (noget han vist i øvrigt er vant
til, efter han for ikke så længe siden udgav sig for at være en anden
skribent på dk.medier.tv - det er altså en garvet nar, vi har med at
gøre).

> Nogen, der kan lave en begrundet trejemandscancel? ;)

Forhåbentlig ikke nogen, der også vil. Tredjeparts-cancels af
ikke-binære, danske indlæg er bestemt ikke velset i dk-hierarkiet (jeg
så godt din smiley, men alligevel ...)

FUT: dk.admin.netikette
--
"Sometimes I think about two women doing a spell...
and then I do a spell by myself."

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 10-06-02 15:06

> Hun var allerede god Batman II.

Er det den særlige version af Batman Returns, som spiller på din planet ?

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-06-02 15:38

On Mon, 10 Jun 2002 11:13:32 +0200, "Lakken" <fake@lakken.dk> wrote:

> [...]
>
>Det har hun, men den gemmer sig da ikke. Hun var allerede god Batman II.
>Gad vide hvorfor hun kvæler begge børn med en pude. Hun må godt nok have

En almindelig undskyldning havde såmænd været på plads på dette
tidspunkt! Alle kan fejle, men lær dog af det

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Erik Espersen

Dato : 10-06-02 11:05

Hej Lakken aka Dabbu.

Du ved vel at SunSite ikke tolererer at deres news-brugere benytter
falske
navne og emailadresser? De tolererer heller ikke at brugerne
overtræder normal Usenet-etikette, f.eks ved "trolling":
Fra <http://sunsite.dk/info/usenet.xml>

Real Name
It is required to use the accurate personal name (also called "real
name") in each posting, particularly in the From: or Sender: field. It
is not sufficient to include your name in the signature solely.

Accurate Sender Address
The e-mail address in From: or Sender: fields must belong to you and
it has to be valid. Using identifiers of other individuals or e-mail
addresses that will bounce is not permitted.

Most hierarchies of Usenet have their own netiquette and guidelines.
Users should pay attention to the relevant policies.

Man kan henvnede sig til Sunsite på
news (at) sunsite.dk,
hvis man mener en af deres brugere har forbrudt sig mod disse regler.
Sanktionen er tydelig nok:
Users of the newsserver are expected to follow this set of rules.
Disregarding the rules may cause termination of access privileges
without further notice.

Erik

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 10-06-02 12:09

I og for sig kun fair, for ellers ville tjeneste kunne bruges
til repressalier, injurier og måske sågar terror. Naturligvis
vil en e-mail kunne spores. Sådan har jeg f. eks. fået
ram på en som tilsmudsede mig over for min arbejdsgiver.

Jeg kendte dog ikke til navne-reglen, hvis den kan kaldes for dette,
så mon ikke at der burde findes en eller anden form for
anordning som gjorde brugeren opmærksom på dette?

Fra : -V-

Dato : 10-06-02 12:01

> Havde I gættet at Nicole Kidman og børnene i virkeligheden var døde? og at
> det var Nicole. der havde myrdet dem alle 3?

Muddafukking kæmpeidiot.
Tænker du overhovedet?

-V-

Fra : Aragorn_DK

Dato : 10-06-02 13:07

> Muddafukking kæmpeidiot.
> Tænker du overhovedet?

ENIG!
Jeg hvade glædet mig til at se den film og ville se om der stod noget
spændende i den allerførste mail i denne gruppe...normalt flipper jeg
sjældent over folk i newsgrupperne, men mage til jubeltorks og narrøv til
Lakken skal man sgu lede længe efter!!!

Ara_DK

Fra : Geeko

Dato : 10-06-02 15:12

DIN GRIMME FEDE SPASSER NAR JEG HADER DIG DIN HOMO FUCK DIG BRÆND I HELVEDE

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 10-06-02 15:39

On Mon, 10 Jun 2002 16:11:41 +0200, "Geeko" <geeko@punkass.com> wrote:

>DIN GRIMME FEDE SPASSER NAR JEG HADER DIG DIN HOMO FUCK DIG BRÆND I HELVEDE

Lige børn leger bedst?
slap lidt af, han er en idiot - men kun ham

Morten
morten@bowman.dk

Fra : / / dentro / /

Dato : 10-06-02 17:28

> Havde I gættet at Nicole Kidman og børnene i virkeligheden var døde?
og at
> det var Nicole. der havde myrdet dem alle 3?

SPOILER din gedeost!

iiiih.... så var den film ødelagt!!!!!!!!!!!!!

grrrrrr.....

/ / dentro / /

Fra : Tenzel Kim

Dato : 10-06-02 17:45

/ / dentro / / wrote:

> SPOILER din gedeost!
>

> iiiih.... så var den film ødelagt!!!!!!!!!!!!!
>
> grrrrrr.....

Jeg vil nu ikke kalde den ødelagt, men det gør oplevelsen en hel del
anderledes. Personligt syntes jeg stadig den er værd at se bare for
stemningens skyld.

Og en lille reminder. Bare fordi den nar til Lakken skal ødelægge det
for alle andre behøver vi vel ikke at bibeholde spoileren i vores
meddelelser da der kan være nogle der er så heldige at have undgået
Lekken's indlæg.

Tenz.

Fra : Peter Larsen

Dato : 10-06-02 20:57

> [...]
> Havde I gættet at Nicole Kidman og børnene i virkeligheden var døde? og at
> det var Nicole. der havde myrdet dem alle 3?

Du har hermed den tvivlsomme ære af at stå side om side med Hr. Warming i
mit kill
filter.

Peter