Vægt 160 kg
Fra : Pia Petersen

Dato : 10-06-02 07:21

Hejsa

For ikke så længe siden, snakkede vi om, om man kunne få vægte som
vejede mere end de normale max 130 / 150 kg ?

Tilfældigvis faldt jeg over disse to Tefal vægte, som vejer op til 160
kg :

http://www.tefal.com/tefal/products/product/index.asp?category%5Fid=600&
dept%5Fid=610&sku=L00039&mscssid=MA1UDX0RXLKM9J7CQUHC1RH088UJ9DC7

http://www.tefal.com/tefal/products/product/index.asp?category%5Fid=600&
dept%5Fid=610&sku=U00074&mscssid=MA1UDX0RXLKM9J7CQUHC1RH088UJ9DC7

Jeg ved ikke om links'ne knækker over, men så må I kopiere det som
mangler selv

Jeg har ikke undersøgt pris eller om man kan få dem herhjemme .. men de
findes altså ..

Hilsen Pia

Fra : Nicolai

Dato : 10-06-02 13:08

"Pia Petersen" <Miss_secret1@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg ved ikke om links'ne knækker over, men så må I kopiere det som
> mangler selv

Hvis du har for lange links, så brug denne hjemmeside:

http://makeashorterlink.com/

--
*Nicolai

"Winning isn't everything - but wanting to win is."
/Vince Lombardi