Scanner-problem
Fra : Øivind Arnfred

Dato : 10-06-02 06:27

Hej!
Min datter har et problem
En Performa 6320 m. Mac OS 8.5 indlagt har en Microtek scanner af mærket
"Scanmaker X6" koblet til. Scanneren har en tid lang fungeret uden
problemer. Efter tilkobling af et 250 mb zip-drev (SCSI-forbindelse)) er
der sket det, at der efter opstart af softwaren "ScanSuite" fremkommer
en prompt der siger:

"Signal Raised
Condition: Unexpected error happened! Please quit ScanSuite then
relaunch again!
File: TW_Manager.cp OK"

Rådet fra prompten er fulgt, men uden positivt resultat.
Det omtalte dokument "TW_Manager.cp" findes iflg. "Sherlock" ikke på
harddisken.
Geninstallering af "ScanSuite" er forsøgt uden held.
Til softwaren hører også programmet "OmniPage Lite" til brug ved OCR.
Dette er ikke forsøgt geninstalleret.

Har nogen i gruppen et forslag til hvordan scanneren kan bringes til at
virke igen? Jeg vil være meget taknemlig for svar der kan hjælpe.
Venlig hilsen!
Øivind Arnfred

Fra : Martin Edlich

Dato : 10-06-02 06:45

In article <1fdjwfv.m120rlk8ragaN%oarnfred@post4.tele.dk>,
oarnfred@post4.tele.dk (Øivind Arnfred) wrote:

> Har nogen i gruppen et forslag til hvordan scanneren kan bringes til at
> virke igen? Jeg vil være meget taknemlig for svar der kan hjælpe.

Har scanner og Zip-drev samme SCSI-ID?

Fra : Martin Petersen

Dato : 10-06-02 08:11

Øivind Arnfred <oarnfred@post4.tele.dk> wrote:

> [...]
>
> Har nogen i gruppen et forslag til hvordan scanneren kan bringes til at
> virke igen? Jeg vil være meget taknemlig for svar der kan hjælpe.

Prøv at genindstallere "ScanWizard", der er driveren (øh, er det ikke?),
i hvert fald har en genindstallering af denne hjulpet mig i problemer
som dette. (Husker dog ikke om fejlmeldingen var præcis den samme.)
v.h
Martin