Sigma comp
Fra : S.G

Dato : 09-06-02 22:08

Jeg modtager lækre råd til at montere en sådan (mner det er bc800) på min
rf600.
Hvordan dælen får man magnet og magnetføler til at sidde så det ikek ryger
af???

Sebastian, RF600
Odense

Fra : Morten Juel

Dato : 09-06-02 22:34

jeg har taget magneten ud af sit plastik og givet min skive lidt 2-komponent
lim og sat magneten oven i .. det holder fint, jeg sleb og rensede dog
skiven først !!
selve føleren kunne lige sidde på min antidive anordning )

Morten
Golf II GTI til salg for 15000,- på starchild.dk/golf
2 x Golf II GTI --- http://golf2.dk
GPZ 750

Fjern OSTEPOP fra min email hvis du vil skrive til mig

Fra : Allan Bojesen

Dato : 09-06-02 22:54

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rf600.
> Hvordan dælen får man magnet og magnetføler til at sidde så det ikek ryger

Magneten placerer du så tæt på akslen som muligt og limer den fast med
Araldit f.x.
Føleren skal placeres så tæt på magneten som muligt, og det kan kræve lidt
"opklodsning", men den kan fint holdes på plads med strips.

Allan Bojesen

Fra : M Poll

Dato : 09-06-02 23:10

> Hvordan dælen får man magnet og magnetføler til at sidde så det ikek ryger
> af???
>
> Sebastian, RF600
> Odense

Hej Sebastian

Du kan under sigma på min hjemmeside se hvordan jeg monterede den på min
gamle GPZ500S.

Med venlig hilsen

Martin Poll
SL1000
www.martinpoll.dk

Fra : Steen Schmidt

Dato : 10-06-02 18:10

> [...]
> rf600.
> Hvordan dælen får man magnet og magnetføler til at sidde så det ikek ryger

Jeg købte en meget kraftig neodyn magnet, og den holdt sig fast på
bremseskivenavet ved egen kraft (til i hvert fald 180 km/t). Da jeg efter en
lille uge kom i tanke om at jeg vist ikke havde fået limet den, så fik den
lige en klat gammelt sekundlim fra skabet.

Mvh
Steen