hvad hedder sangen?
Fra : Michael Midtgaard

Dato : 09-06-02 21:53

Jeg kan bare ikke komme på hvad sangen hedder, hvor der er en der synger
noget lingende:

haba haba sut sut....barhyle barhyle

ved ikke om det er stavet rigtigt..

Håber der er nogen der genkender sangen..

Michael

Fra : Torben Larsen

Dato : 09-06-02 22:05

"Michael Midtgaard" <moz@oncable.dk> wrote in message
> Jeg kan bare ikke komme på hvad sangen hedder, hvor der er en der synger
> noget lingende:
>
> haba haba sut sut....barhyle barhyle

G'damn skal den nu til at være moderne igen. Jeg har fortrængt titel og
gruppe, men den var populær for 20 år siden.
Det næste bliver vel den der f***ing 'Birdiesong' igen *SUK*
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 09-06-02 22:09

Michael Midtgaard wrote:
> Jeg kan bare ikke komme på hvad sangen hedder, hvor der er en der
> synger noget lingende:
>
> haba haba sut sut....barhyle barhyle
>
> ved ikke om det er stavet rigtigt..
>
> Håber der er nogen der genkender sangen..

Caramba: Hubba hubba zoot-zoot

Et svensk projekt af en Abba-producer, der ville have sit eget hit. Du kan
læse mere ved at kigge et stykke tilbage i gruppen, eftersom nummeret
jævnligt dukker op, bla. omkring d. 21. september sidste år. Google er din
ven

/Nikolaj

Fra : Johnny Andersen

Dato : 14-06-02 19:16

Det er en svensk gruppe som hedder Caramba og sangen hedder Hubba
Hubba Zoot-zoot, den er fra omkring 1980.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 21-06-02 01:28

Hejsa Michael

De har sgu ret : Gruppe : Caramba, hvad LP'en også hedder. Den er på Trash
records, Nr TRALP 1 og er fra 1981... Har det interesse, kan jeg måske også
finde nogle blandede plader hvor den kunne være på.

M.V.H...Benny