Marathon - træningsprogram?
Fra : Michael

Dato : 09-06-02 21:41

Hej

Jeg leder efter et træningsprogram til marathon. Mit mål er blot at
gennemføre og min grundform er ok, selvom jeg endnu ikke har løbet længere
ture end 10 km.
Nogen gode forslag?

/Michael

Fra : Rundude

Dato : 10-06-02 05:56

www.run4fun.dk der er der links til det du lige søger...

mvh
Rundude

Fra : Mogens Henckel

Dato : 10-06-02 12:21

hejsa

prøv på www.run4fun.dk
her er masser af træningsprogrammer

mvh
Mogens

Fra : Klaus Jensen

Dato : 10-06-02 12:41

"Michael" <mh@spamhotmail.com> wrote in message
> Jeg leder efter et træningsprogram til marathon.

Enig med de andre, run4fun er stedet, når det gælder løb.

- Klaus

Fra : Anne Mette Sørensen

Dato : 10-06-02 16:13

marathon er noget LORT

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 10-06-02 20:35

Anne Mette Sørensen escribió

> marathon er noget LORT

Prøv det igen når du bliver voksen

Fra : Rundude

Dato : 10-06-02 20:48

gu er det da ej!!!
hvis du har haft dårlige erfaringer med det kunne det være du skulle prøve
at træne først!!! ellers skriv lidt mere uddybende i stedet for den gang gas

mvh
rundude

Fra : Bo Thomsen, \"fjerne~

Dato : 10-06-02 22:38

> marathon er noget LORT

hvorfor??

mvh
bo - der har løbet et enkelt mar.

Fra : Michael

Dato : 11-06-02 17:54

er det realistisk at træne sig op på tre måneder med min grundform?

Fra : Peter

Dato : 11-06-02 18:13

> er det realistisk at træne sig op på tre måneder med min grundform?

Jeg har tidligere forespurgt det samme og der var da indlæg, som sagde at
det ikke skulle være noget problem.

Du skal bare være ekstremt opmærksom på at lytte til din krop så du ikke
ødelægger knæene osv.

Hilsen Peter