Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pinnacle Tv-Pro & Lyd
Fra : Jørn Petersen

Dato : 09-06-02 21:18

Hej.

Jeg har købt dette Tv-kort og har lidt problemer med lyden.

Video-cameraet jeg kobler til er et Sony CCD-TRV59E, og her bruger jeg et
s-vhs kabel, og alm lyd ind fra cameraets A/V Out.
Men når jeg ser det optagede kommer der ingen lyd med på billederne, jeg har
forsøgt adskellige indstillinger i programmet, men det vil bare ikke.
Hvad kan der være galt, jeg bruger Windows XP Pro, for mere info, skriv.

På forhånd tak.

Jørn Petersen

Fra : K.G.

Dato : 09-06-02 21:33

Hej Jørn ....

Har du opdateret til seneste Software til Xp hvis
ikke så kan fejlen ligger der ....

Jeg har et Pinnacle STUDIO PCTV Rave og har absolut ingen
probler ok - mit kamera er et andet ... med jeg optager film med Lyd
og TV Film med lyd - ingen problemer ...

Held og Lykke ...

Med venlig hilsen
K.G.

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 09-06-02 22:12

"Jørn Petersen" skrev:
> Jeg har købt dette Tv-kort og har lidt problemer med lyden.

Eftersom denne nyhedsgruppe handler om foto, skal du være heldig hvis alle
de relevante eksperter også læser med her.

Så prøv evt. også at spørge i news:dk.teknik.tv+video

Mvh, Lars

Fra : barrett

Dato : 11-06-02 11:25

"Lars Ladingkaer" skrev d. 09-06-02 22:12 dette indlæg :

> [...]
alle
> de relevante eksperter også læser med her.
>
> Så prøv evt. også at spørge i news:dk.teknik.tv+video

Hvor kan man finde det sted du omtaler, jeg har prøvet at finde det
for at lære mere om det med video, men kan ikke finde den gruppe du
skriver ?

Barrett

http://www.kandu.dk/

Fra : Frank Andersen

Dato : 10-06-02 16:50

On Sun, 9 Jun 2002 22:17:35 +0200, "Jørn Petersen"
<jorn@petersen.tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>forsøgt adskellige indstillinger i programmet, men det vil bare ikke.
>Hvad kan der være galt, jeg bruger Windows XP Pro, for mere info, skriv.

Har du husket at forbinde det medfølgende externe kabel mellem Studio
TV-pro kortet og dit lydkort?

Med venlig hilsen
Frank Andersen

Fra : Jørn Petersen