Sommerhandsker ved Louis?
Fra : Rasmus Sørensen

Dato : 09-06-02 20:57

Hej i stuen! Er der nogen der har nogen anbefalinger til et sæt
sommer-handsker ved louis.de... De vinter handsker er blevet lidt varme og
sommer-handskerne er stukket af med en anden

Vh. Rasmus Sørensen GS500E '99

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 09-06-02 21:28

> Hej i stuen! Er der nogen der har nogen anbefalinger til et sæt
> sommer-handsker ved louis.de...

Jeg bruge nogle billige "Cafe-Racer" derfra. De er lange nok til at beskytte
håndledet (de lukke med velcro omkring håndledet)

Sidste efterår testede jeg nogle 20dm handsker derfra med ~50km/h på asfalt.
Læderet holdt men flere af syningerne sprang. De holdt dog nok sammen til at
hænderne ikke led overlast.

/A

Fra : Poul B-H

Dato : 09-06-02 23:31

"Anders Majland (Replace DOT with . when replying by email)"
<AndersDOTMajland@jyde.dk> wrote in message

> [...]
asfalt.
> Læderet holdt men flere af syningerne sprang. De holdt dog nok sammen til

Hein gericke har PSX handsker (53010109) i gedeskind med kevlar og nitter
m.m. der er nedsat til 50 euro.

Poul B-H

Fra : Allan Bojesen

Dato : 10-06-02 18:48

"Rasmus Sørensen" <(nospam)min@direkte.dk> skrev i en meddelelse
> Hej i stuen! Er der nogen der har nogen anbefalinger til et sæt
> sommer-handsker ved louis.de... De vinter handsker er blevet lidt varme og
> sommer-handskerne er stukket af med en anden

Louis har handsker der hedder Probike og sælges til 25 €. Har selv et par,
er udmærket tilfreds. Nåede ikke at blive gennemblødte på 20 km kørsel i
p....hamrende regn idag i Århus.

Allan Bojesen