mini tex 200 som fejemaskine
Fra : Larsen

Dato : 09-06-02 20:06

Hej

Er der nogen der har erfaring med mini tex 200 som fejemaskine?

mvh Preben

Fra : Gitte & Thorleif

Dato : 09-06-02 22:12

Ja, og jeg kan ikke anbefale den, hvorfor den ikke kan feje, ved jeg ikke!!
Men det styrehjul som er foran kosten er alt for lille, den mindste kant
blokere det. Er der den mindste ujævnhed i flisebelægningen sætter hjulet
sig på tværs. Man kan heller ikke feje i bund, som med en stiv gadekost.
Så efter min mening dur den kun til at feje blade sammen (på et
vinylgulv) !

Thorleif.