Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Camera/billeder
Fra : Fl. Reintoft

Dato : 09-06-02 20:17

For 8 14 dage siden blev der i én af trådene omtalt en www-adresse, hvor man
kunne vælge at se en serie billeder taget med en helt bestem cameramodel.
Jeg vil f.eks. gerne se billeder taget med Canon S40

Desværre har jeg mistet adressen. Kan nogen huske den og evt. andre
tilsvarende? Tak!

Venlig hilsen
Flemming Reintoft

http://home2.inet.tele.dk/flre/

Fra : Søren Blom

Dato : 09-06-02 21:05

"Fl. Reintoft" <flre@post2.tele.dk> skrev
> For 8 14 dage siden blev der i én af trådene omtalt en www-adresse,
> Desværre har jeg mistet adressen. Kan nogen huske den og evt. andre
> tilsvarende? Tak!

Kan du ikke bare grave ned i de indlæg der ligger tilbage for den periode du
snakker om og finde tråde igen?

--
Søren Blom
soren@blom.dk

Fra : Klaus Madsen

Dato : 09-06-02 21:34

Det kan du bl.a. se her:

http://www.dpreview.com/

Mvh. Klaus

Webdesign, DtP & undervisning
www.grafreaks.dk

$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Hans Kruse

Dato : 09-06-02 21:36

Her kan du finde en masse billeder med S40 til sammenligning.
http://www.dpreview.com/,
http://www.megapixel.net/,
http://www.steves-digicams.com/hardware_reviews.html,
http://www.imaging-resource.com/